20-08-2013 17:25
20-08-2013 17:29
Gimp i PS to jest prawie to samo. W PS'ie jest bodajże troszkę więcej opcji i jest bardziej czytelny.
20-08-2013 17:42
Zgadzam się. Dosłownie wszystko, co stworzysz w PS, gimp da sobie z tym radę. Jedynie interfejs jest zrobiony, jakby od niechcenia, ale nadal wiele można na nim osiągnąć. (Co więcej projekty z PS działają w GIMP. Niektóre mają drobne błędy)
20-08-2013 17:45
Dla początkującego GIMP, a później Photoshop w gimpie poznasz podstawy jak co i wgl. a w Photoshopie nie bardzo ponieważ jest za dużo opcji jak dla początkującego moim zdaniem. Dlatego pierw radzę coś w gimpie zdziałać /
20-08-2013 17:48
Oba programy mają te samo możliwości, jak już każdy wspomniał gimp ma trudniejszy interfejs, a photoshop bardziej zaawansowane funkcje.
Gimp darmowy, zaś photoshop płatny, jednak nie myśl że każdy wywala tyle kasy na photoshopa, przynajmniej w Polsce.
Gimp darmowy, zaś photoshop płatny, jednak nie myśl że każdy wywala tyle kasy na photoshopa, przynajmniej w Polsce.
20-08-2013 18:46
Gimp, dlatego że jest prostszy jak na początek
20-08-2013 21:44
Gimp jest dobry na początek. Jest darmowy i jeśli wcześniej miałeś styczność tylko z Paint'em, to możesz się w nim nauczyć jak operować warstwami i wszystkimi narzędziami. Ale jeśli masz dużo pieniędzy albo nie przyjmujesz się piractwem to bierz Photoshop'a. Ma więcej funkcji i czytelniejszy interfejs.
20-08-2013 22:41
Jak jeszcze trochę w branży tworzenia tekstur do gier robiłem to najpierw w gimpie a później spróbowałem w trialu ps ale jednak gimp mi bardziej odpowiadał. Prace w Gimpie nie odastają niczym od tych w ps, tylko ps ma więcej opcjii
20-08-2013 23:52
Gimp jest mniej "ogarnięty" z interfejsem, ale czy ja wiem...
Photoshop zyska troszkę nad przewagą posiadając parę funkcji których nie ma Gimp.
No, ale Gimp zyskuje w dziale "cena". Heh.
Photoshop zyska troszkę nad przewagą posiadając parę funkcji których nie ma Gimp.
No, ale Gimp zyskuje w dziale "cena". Heh.