ZagrajmyW na LetsPlej.pl

Pełna wersja: Problem z RPM Networks
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Sprawa wygląda tak niby jestem partnerem rpm networks ale nie mam dostępu do dashboardu odczekałem z 3 tyg na ich stronie pisałem do nich wiele razy maila nic ciekawego nie odpisali co mnie zaciekawiło to tylko to :



Twój E-mail nie został odebrany przez nasz zespół pomocy technicznej, ponieważ adres e-mail nie jest już monitorowany.

Jeśli jesteś obecnym partnerem, odwiedź Bazę wiedzy, aby uzyskać pomoc w https://central.makerstudios.com/support/ lub można przesłać zgłoszenie pomocy do naszego zespołu pomocy technicznej w razie potrzeby. Obowiązujące bilety można zobaczyć klikając na "Moje prośby o wsparcie" link w prawym górnym rogu.

Jeśli nie pamiętasz swojej nazwy użytkownika na Central herbaty, odwiedź https://central.makerstudios.com/forgotEmail o pomoc strona wyszukująca informacje o koncie.

Jeśli są Państwo zainteresowani współpracą z nami, stać się partnerem dziś .

Dzięki,
Wsparcie RPM





gdy klikam w ten ich link ||| https://central.makerstudios.com/support/ lub można przesłać zgłoszenie pomocy do naszego zespołu pomocy ||| to wyskakuje mi Twoje konto nie można znaleźć w naszym systemie? możecie mi jakoś pomóc z góry dzięki ;)Obrazek: aOwpeue.png
Trzeba wysłać maila do MakerStudios na temat dashboard'u.
Osobiście czekałem około 8-9 dni na dodanie mnie do bazy.