ZagrajmyW na LetsPlej.pl

Pełna wersja: Jak odejść od RPM po roku współpracy?
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam, tak jak w temacie.
Jestem w RPM już ładny rok i teraz mam malutki problem bo zobaczyłem na pewnym forum żeby napisać do nich w ten sposób:

►Krótki Poradnik Jak Opuścić RPM Network◄

(Rezygnację z partnerstwa u nich zgłaszasz miesiąc przed końcem obecnej umowy)
1. Wejdź tu https://central.makerstudios.com/support/
2. Kliknij "+ CREATE A SUPPORT TICKET" (taki niebieski przycisk)
3. Teraz tak:
►Subject - Tytuł wiadomości do supportu (np. End of contract's duration)
►Category - Kategoria (wybierz "Contract")
►Description - Opis (np. "Dear RPMNetwork Support,
I'm writing to you because contract between us will be invalid soon.
I would like to leave your network at the end of contract's period")
4. Klikasz "CREATE TICKET" na samym dole (niebieski przycisk) i czekasz na odpowiedź od nich.

Ale jest jedno ale odpowiedzieli mi na to:
Hi There, This is a duplicate ticket and will be closed. Please do not write in multiple tickets for the same issue. Thanks RPM Support

Bez kitu nie wiem co teraz zrobić żeby od nich odejść bo w umowie pisało że po 11 miesiącach trzeba do nich napisać że chce się odejść. Bardzo bym was prosił o pomoc a i za razem z góry dziękuję :D
Jak czytam ten Engrish to aż bolą mnie oczy.
Also, poczytaj swoją umowę.
Thorn napisał(a):Jak czytam ten Engrish to aż bolą mnie oczy.
Also, poczytaj swoją umowę.

Umiesz czytać chłopie ze zrozumieniem?
Czy udajesz przygłupa?
Pisze ci wyraźnie że po 11 miechach mam się do nich zgłosić że chcę odejść a jestem już w RPM od RÓWNEGO ROKU! a oni mi odpisali to co napisałem ^^ "Hi There, This is a duplicate ticket and will be closed. Please do not write in multiple tickets for the same issue. Thanks RPM Support"
Czy ty rozumiesz co oni Ci napisali ?

Rozumiesz co to znaczy ?
"Hi There, This is a duplicate ticket and will be closed. Please do not write in multiple tickets for the same issue. Thanks RPM Support"
MarTum napisał(a):Czy ty rozumiesz co oni Ci napisali ?

Rozumiesz co to znaczy ?
"Hi There, This is a duplicate ticket and will be closed. Please do not write in multiple tickets for the same issue. Thanks RPM Support"

To odpowiedz i pomóż bo nie cierpie takich dzieci co piszą czy Rozumiem a sami nie rozumieją .....
Chodzi mniej więcej o to że jest to drugi ticket który do nich wysłałeś o podobnej/takiej samej treści co pierwszy. Proszą o to żeby nie wysyłać takich samych ticketów.
NieWiemJakCo napisał(a):To odpowiedz i pomóż bo nie cierpie takich dzieci co piszą czy Rozumiem a sami nie rozumieją .....
NieWiemJakCo napisał(a):Umiesz czytać chłopie ze zrozumieniem?
Czy udajesz przygłupa?


Synu powiem Ci coś: Więcej kultury, mniej szczekania na przyszłość ok ?
ziomek nie chce się tu kłócić bo to nie forum od tego wróćmy do tematu.
No ale pytasz się jak odejść jeżeli oni odpisali Ci że już jest od nich taki ticket od ciebie i nie będą drugi raz na to samo odpowiadać. Jak nie umiesz angielskiego to albo wrzuć w translatora jakieś albo odpuść sobie
Draxim napisał(a):No ale pytasz się jak odejść jeżeli oni odpisali Ci że już jest od nich taki ticket od ciebie i nie będą drugi raz na to samo odpowiadać. Jak nie umiesz angielskiego to albo wrzuć w translatora jakieś albo odpuść sobie
No dobra spoko. Rozumiem bo przetłumaczyłem ale chodzi o to że nie rozumiem już totalnie oco chodzi bo przecież w umowie wyraźnie piszę że miesiąc przed Rokiem podpisania umowy mogę do nich napisać wiadomość o rezygnacji.
Stron: 1 2