05-04-2015 02:28
05-04-2015 10:52
The Games Factory?
Ale jak chcesz się tym zacząć bawić, to weź sobie silnik Unity albo Unreal Engine 4
Ale jak chcesz się tym zacząć bawić, to weź sobie silnik Unity albo Unreal Engine 4
05-04-2015 13:28
Tylko, że za oba trzeba zabulić.
Najlepsza opcja - zrobić własny silnik, własną grę, a potem sprzedać ten silnik. Prosty sposób na zostanie milionerem.
Najlepsza opcja - zrobić własny silnik, własną grę, a potem sprzedać ten silnik. Prosty sposób na zostanie milionerem.
05-04-2015 13:47
Piotru właśnie Unity jest darmowe, płaci się za wersję pro $75/miesiąc, a Unreal Engine 4 od niedawna można używać praktycznie za darmo. Jedynie gdy sprzedajesz swoją grę musisz bodajże 5% z dochodów na kwartał zapłacić twórcom silnika i to dopiero po tym jak gra zarobi pierwsze $3000.
05-04-2015 14:31
Z tego co pamiętam, to licencję na Unity 3D do użytku komercyjnego kupowało się raz, za jakieś 3000zł i tyle.
Jaki miałoby sens sprzedawanie licencji na miesiąc? Masz jakieś źródło co do tego 75$/msc.?
Jaki miałoby sens sprzedawanie licencji na miesiąc? Masz jakieś źródło co do tego 75$/msc.?
05-04-2015 16:20
Piotru, specjalnie dla Ciebie
Do poczytania:
http://blogs.unity3d.com/2015/03/03/unity-5-launch/
A tu graficznie przedstawione, co oferuje darmowa vs płatna wersja
http://unity3d.com/get-unity?utm_source=...nt=license
A tak w wielkim skrócie, to jeśli jesteś developerem który zarabia mniej niż $100,000 rocznie to prawie że "róbta co chceta" xD
Dlatego jeśli już zaczynać, to najlepiej na czymś porządnym.
Do poczytania:
http://blogs.unity3d.com/2015/03/03/unity-5-launch/
A tu graficznie przedstawione, co oferuje darmowa vs płatna wersja
http://unity3d.com/get-unity?utm_source=...nt=license
A tak w wielkim skrócie, to jeśli jesteś developerem który zarabia mniej niż $100,000 rocznie to prawie że "róbta co chceta" xD
Dlatego jeśli już zaczynać, to najlepiej na czymś porządnym.
05-04-2015 16:53
Proszę http://unity3d.com/get-unity tutaj masz możliwość pobrania darmowej wersji i kupna professional i tutaj to piszę. Oczywiście wersje pro można kupić za $1500 od razu, ale jest też możliwość kupna w formie subskrypcji od $75/miesiąc bo za każdy pro add-on jest kolejne $75 miesięcznie. Dodatkowo subskrypcji nie można anulować przed upływem 12 miesięcy. Za darmo dorzucają za to do subskrypcji licencje zespołową, asset store level 11, analytics pro oraz cloud build pro na jeden rok(Wszystko tutaj prawie na samym dole http://unity3d.com/unity/professional-edition ). Za to tutaj https://store.unity3d.com/products klikając na $75/month masz informacje o subskrypcji. W poprzedniej wiadomości zapomniałem dodać, że OD $75/msc.