ZagrajmyW na LetsPlej.pl

Pełna wersja: Martwy piksel, a gwarancja
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Cześć. Dzisiaj podczas przeglądania internetu zauważyłem, że pojawił się martwy piksel, albo hot piksel. Nie wiem do końca jak to odróżnić, więc poproszę o pomoc w tym. Monitor mam nie cały miesiąc, zastanawiam się czy warto dać go na gwarancję, ponieważ może wrócić spowrotem z tym pikselem. Czy miał ktoś podobną sytuacje? Czy mogę oddać Benq na gwarancję z jednym martwym pikselem? Przejrzałem kartę gwarancyjną oraz wszystkie dokumenty ale nic na ten temat nie znalazłe, od ilu pikseli przyjmują. Dokładna nazwa monitora Benq GL2460HM
Z góry dzięki!
Idź do sklepu i oddaj na rękojmie, nie na gwarancję.
Marty piksel = piksel który się nie świeci czyli czarny
A Hot pixel to taki który świeci się zawsze (różny kolor)

I tak jak @Tianse pisał. Oddaj na rekojmie.

Spróbuj jeszcze tego http://www.jscreenfix.com/fix.html
Ponoć niektórym pomogło.
Uruchom. Przeciągnij okienko na piksel który chcesz naprawić i zostaw na co najmniej 10 minut.
Daj znać jak pomoże bo sam jestem ciekaw
Zdrowia!
Też kiedyś miałem martwy piksel i to nie zadziałało niestety :( A co do gwarancji to niektórzy producenci zastrzegają, że jakiś tam procent (np. 99,9%) musi być OK i dopiero jeśli złe piksele przekroczą 0,1% to akceptują reklamację :(

Co nie zmienia faktu, że warto próbować, bo taki martwy piksel mimo, że mały to strasznie wkurza :)
Przetestowałem stronkę ale to nie zadziałało, więc narazie jeszcze poczekam a w następnym tygodniu będę działał :-)
generalnie gwarancje standardowe nie obejmuja bad pixceli, bardzo czesto jest napisane, że do 2 (słownie dwuch).
Jednak warto uwzględnić rękojmię i walczyć o swoje...