naszła mnie ochota popykać w coś na PS2 :p no i oczywiście wybrałem klasyczka 15 letniego.
Film jest nagrany w 480p i skonwertowany/przerobiony jak kto woli do 1080p
dlaczego? chciałem zobaczyć jak wpłynie na to rozszerzenie ekranu :
Ktoś chciałby ocenić i napisać co i jak? jestem otwarty na opinie.
Tak to jest boska gra, ale trudna! :
Wygląda dobrze,nie widzę żadnych nienaturalnych dysproporcji ekranu itp. Możesz w ramach testu dać do porównania w 480p i zobaczymy czy będzie jakaś zmiana.zachęcam ciebie do skomentowania mojego wątku (silesia gameplay)
No wygląda całkiem "normalnie" jak na nagranie z PS2
Właściwie rozciąganie obrazu do 1080 nie ma większego sensu, stracisz jedynie czas na dłuższym renderowaniu. Sens może mieć co najwyżej uscale do 720 po dodaniu kilku efektów. Nagrywając trylogię Devil May Cry rozciągałem 576i do 720p i wyszło tak sobie, mniej-więcej tj. u Ciebie
480p? Czy aby na pewno? Code Veronica X na PS2 śmiga w 576i (PAL) lub 480i (NTSC), a to spora różnica w porównaniu z 480p. No chyba, że grasz na PS3 w wersję PS2 Classics
Tak masz racje, ale kapnąłem się po napisaniu wątku
no cóż. Nie mniej jednak DMC wygląda dość pixelowo na PS2 więc raczej edycje HD bym nagrywał +60kl
z ps2 to tylko gry ktore nie pojawiły się w edycji hd na ps3
A ludzie gadacie, że nie opłaca się renderować do wyższych rozdziałek. Oczywiście, że się opłaca. Youtube zmniejsza biterate na niższych rozdzielczościach. Może się okazać, że akcja w grze na PS2 będzie wymagała nawet wyższego biterate do 576 p/i niż biterate yt w 720p a wtedy na niższych rozdziałkach film zacznie się pixelizować ale 720p powinno starczyć do większości gier. Ogólnie sprzet w dzisiejszych czasach pozwala na bezproblemową emulację gier PS2 na PC'cie, więc zalecił bym używanie oryginalnej gry, zdumpowanie biosu i emulowanie gry. Pozwala to na zastosowanie antyaliasingu, 1080p i 60 FPS.