05-05-2017 20:38
05-05-2017 22:43
Początek jest zajebisty, niestety zawiodłem się na samym poradniku. Mało jeszcze wiesz i nie powinieneś nikogo uczyć, dopóki się nie podszkolisz. Za wstęp - szacun.
I jeszcze taki szczegół: masz przebasowany głos, prawdopodobnie przez obróbkę, 2-3 dB mniej na 100-200 Hz i było by okej.
I jeszcze taki szczegół: masz przebasowany głos, prawdopodobnie przez obróbkę, 2-3 dB mniej na 100-200 Hz i było by okej.
05-05-2017 23:02
Wielkie dzięki za opinie, cieszę się, że ci się podobał wstęp co dokładnie jest źle z poradnikiem? Sam przekaz informacji , czegoś źle użyłem, czy może coś innego ? Tak, nad obróbką głosu będę jeszcze musiał popracować, troszkę mnie poniosło z bass boost'em. Jeszcze raz dzięki za opinie Pozdrawiam !
06-05-2017 09:05
Ravtis napisał(a):Wielkie dzięki za opinie, cieszę się, że ci się podobał wstęp co dokładnie jest źle z poradnikiem? Sam przekaz informacji , czegoś źle użyłem, czy może coś innego ? Tak, nad obróbką głosu będę jeszcze musiał popracować, troszkę mnie poniosło z bass boost'em. Jeszcze raz dzięki za opinie Pozdrawiam !Słaba merytoryka, zajmuje się tym od jakiegoś czasu, a twojego materiału nie zrozumiałem. Pomijając fakt, że jeszcze nie do końca wiesz co robisz.
06-05-2017 21:02
Wiedziałem, czego się spodziewać po takim poradniku, choć nie mówię, że jest zły. Narzucanie określonych wartości nasycenia barw jest zbędne, bo wszystko zależy od tego, jak reżyser będzie chciał. Czy scena ma być z przewagą barw ciepłych, zimnych, b&w, wysoki kontrast, ostrość itd... Wszystko zależy indywidualnie od sceny. Owszem, ogólne poprawienie kolorów na filmie jest podobne w większości, lecz efektem filmu bym tego nie nazwał, bo jak sama nazwa wskazuje, taki efekt ma milion twarzy.
07-05-2017 13:31
Dzieki za opinie To moj pierwszy poradnik tego typu, wiec nie wspomnialem o kilku waznych kwestiach. W nastepnym filmie, jesli taki powstanie postaram sie to nadrobic. Wybaczcie za pisownie, ale pisze z tel. I nie mam klawiatury polskiej :p