Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Rekrutacja na Youtubera sieci BluePower

Rekrutacja na Youtubera sieci BluePower
Witam,
   Zacznę od przedstawienia swojej osoby. Jestem Adam mam aktualnie 20 lat i studiuję kierunek pielęgniarstwo. Pielęgniarz nie jest typowo męskim zawodem, ale od zawsze marzyłem o zawodzie który będzie przynosił mi satysfakcję. Tą satysfakcją jest pomoc i podtrzymywanie drugiego człowieka przy życiu, bo to najważniejsza wartość człowieka :)

   Jestem osobą pracowitą, ufną, spokojną i dążącą do osiągania postawionych celów. Sieć BluePower prowadziłem 2,5 roku, ale z powodu ciężkiej walki na 1 roku bylem zmuszony ograniczyć pielęgnowaniem się serwerami, ale beze mnie sieć została doprowadzona do ruiny. W ostateczności z bólem serca byłem zmuszony zamknąć sieć. Jednak z każdym dniem tęsknie i chciałbym po zaliczeniu 1 roku (najgorszego) odnowić sieć zaczynając od 1 serwera, który był popularny nie tylko w Polsce, ale i na świecie - Ghost Mode

Co to za tryb?

Youtuber Kifi
Youtuber YoshitoMayoshe
Youtuber PevorSR
Youtuber Forlify

Oraz wiele innych mniej znanych Youtuberów

Kogo Poszukuje?

1. Technik - Współwłaściciel

- Wiek +16
- Dobra znajomość silnika Sourcemod (umiejętność pisania/konfigurowania prostych pluginów)
- Umiejętność obsługi programu do FTP
- Umiejętność zarządzania
- Czas i chęci
* Umiejętność tworzenia stron www

Dodatkowe Informacje:

- Elastyczny czas pracy na serwerowni
- Dostęp do wszystkich danych sieci
- Prowadzenie jedynego takiego serwera w Polsce - Duchy
- Zwolnienie z miesięcznych składek sieci

2. Admini

- Wiek +16
- Kultura osobista
- Znajomość komend Sourcemod
- Miesięczna składka w wysokości 5zł + Prowizja z rodzaju płatności
- Czas i chęci (co najmniej 2h/dzień)

3. Youtuber Sieci

- Mutacja
- Mikrofon
- Kamera
- Umiejętność montowania i obróbki filmików
- Elastyczny czas pracy na sieci
- Prace bezgotówkowe - Możliwość wystawiania prac dla szerokiego zasięgu odbiorców