Ocena wątku:
  • 2 głosów - średnia: 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Projekt Mini Masakra.

228
RE: Projekt Mini Masakra.
(04-10-2012, 18:15)vakusiek napisał(a): Wybielacz, wysilił byś się troszkę na normalną wypowiedź.
Napisz co ci się nie podoba to się do tego prawdopodobnie zastosuję.

Dosrywacie się użytkowników forum o mało rozwinięte odpowiedzi a sami ograniczacie się do zwykłego "Nie"... Coś mi tu nie pasuje.
Pozdrawiam.
Nie.
Były "Wielkie", "Mini", "Kwadratowe", "Sześcienne", "Pikselowe", [...] Masakry i wszystkie padły, tak jak i ta padnie. A gadanie "aaa, ta nie padnie, przetrwa" itd. jest idiotyzmem. Tyle.
0 +1

4
RE: Projekt Mini Masakra.
To nie padnie ! To przetrwa ! jestem tego pewien, jak to upadnie to skocze z mostu lub zjem kawałek płyty z jakiejś gry oryginalnej !
0 +1

www
2
RE: Projekt Mini Masakra.
Wybielacz,
Serio, przecież pisałem w tym temacie że serwer może i padnie po jakimś czasie ale czy to ważne?
Chodzi tu o zabawę, i ziomek pamiętaj nie wypowiadaj się do puki nie ogarniesz tematu. To już było wcześniej.

0 +1
www
5
RE: Projekt Mini Masakra.
Jeśli już robicie taki serwer to chociaż nie kopiujcie i nazwe inną dajcie!
0 +1

www
2
RE: Projekt Mini Masakra.
(08-10-2012, 20:11)OwocoweGranie napisał(a): Jeśli już robicie taki serwer to chociaż nie kopiujcie i nazwe inną dajcie!

Ale właśnie takie było założenie, skoro najbardziej populary serwer dla YouTuberów to KwadratowaMasakra to my chcemy stworzyć najbardziej popularny serwer dla małych YouTuberów, wiem że nazwa trochę (nawet bardzo) odgapiona ale to będzie chyba jest to jedna z najbardziej kojarzonych nazw do serwerów tego typu.

A po 2 ziomek jesteś kolejną osobą która nie czyta poprzednich wpisów :)

Pozdrawiam i mam nadzieję że ta nazwa nie będzie sprawiać więcej problemów po tym wpisie.
0 +1
www
228
RE: Projekt Mini Masakra.
Co ma wspólnego opinia z tym, że jestem moderatorem? Tego nie czaję.
Zabawa płynie z tego, jeżeli jest to udany projekt, a nie jak pobawisz i pośmiejesz się z kolegami miesiąc i koniec. Zniechęcam się, bo jest to kolejny, kolejny i kolejny projekt na "masakrę" dla mniejszych jutuberów, która potrzyma miesiąc, może i zbudujecie coś fajnego, ale zaraz tego nie będzie - jak dla mnie nie jest to frajda i myślę, że dla innych też niekoniecznie. Czym innym jest realizowanie marzeń i pomysłów typu "Mini Masakra dla mniejszych jutuberów", a czym innym realizowanie marzeń i pomysłów typu "Mini Masakra dla mniejszych jutuberów" na poważnie, czyli powiedzmy jak skkf, który nie olał tego i możemy te Kwadratowe Masakry oglądać do dziś.

Tak więc póki co przekonujesz mnie do tego, że:
a) Nawet nie opublikujecie serwera innym
b) Opublikujecie serwer innym, a to wszystko potrwa tydzień-miesiąc.
I tyle. Sory, ale taka jest moja opinia. Za miesiąc napisz do mnie i pochwal się, że się myliłem, to zwrócę honor, ale to wszystko, czyli "robie mini masakre dla małych jutuberów będzie fun zabawa i będzie super" słyszałem min. 40 razy, nie tylko na tym forum.
0 +1

2
RE: Projekt Mini Masakra.
Dobra, tez jestem ciekawy jak to będzie wyglądać za miesiąc. :P
A co do tego że przyczepiłem się moderatora to już pisałem, sorki ale troszkę mnie poniosło :P

A co do serwa.

- Serwer nie będzie dostępny dla każdego.
- Jest to to serwer do zawierania nowych znajomości na YT i zachęcenia ludzi do współpracy.
- Będziemy się starać aby serwer utrzymał się jak najdłużej to możliwe.
- Sądzę że nawet jeśli serwer padnie to przynajmniej kilka osób zdąży zawrzeć fajne znajomości na nagrać ciekawe filmiki.
- jestem przekonany że serwer pociągnie ponad 2-3 miesiące na 99% (chyba że coś mi przeszkodzi)


Oraz kiedy już serwer powstanie (to już w tym tygodniu) to zapraszam cie bardzo serdecznie na niego żebyś zobaczył i może zrozumiał przesłanie tego projektu.


Pozdrawiam i jeszcze raz sory że dojechałem ci do moda. Ale na serio to już tak ci powiem czytaj wpisy które ominąłeś bo potem mogą wyjść głupie sprawy tak jak to niestety.
:)
0 +1
www
2
RE: Projekt Mini Masakra.
Serwer zmienił nazwę na YouCraft.
0 +1
www
2
RE: Projekt Mini Masakra.
Cytat:i ziomek pamiętaj nie wypowiadaj się do puki nie ogarniesz tematu.

I ziomek, pamiętaj, nie wypowiadaj się, dopóki "nie ogarniesz błędów ortograficznych w poście", proszę.

Cytat:- Sądzę że nawet jeśli serwer padnie to przynajmniej kilka osób zdąży zawrzeć fajne znajomości na nagrać ciekawe filmiki.

Ta, więcej oklepanych zabaw z Majnkraftem z cyklu "hej, mam pomysł, włączę frapsa, ale będzie jazda!" drugiej kategorii incoming.
Plus za to, że nie ma gadki "SERVER DLA TYCH CO MAJOM CO NAJMNIEJ 2000 WIDZÓW I 500 WYŚWIETLEŃ DZIENNIE!" jak to robią co niektórzy.
0 +1

4
RE: Projekt Mini Masakra.
Kiedy start ?
0 +1

www