Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Pierwsze logo heh

Pierwsze logo heh
[Obrazek: 14193753626834842185.png]



Jest to moje pierwsze logo więc za bardzo nie wiem co by miało się znajdować w nim.
polubienia 0 +1
RE: Pierwsze logo heh
http://logotalks.com/2011/01/11/29-of-th...s-of-2010/

Popatrz sobie, tak wyglądają loga, proste - a zarazem pamiętliwe. Co do Twojego to troche dziwne, dałeś tylko jakiś samochód xD Biały napis bez ramki też nie pasuje zbytnio, spróbuj dodać gradient czarno-biały z małym opacity/przezroczystoscią.

polubienia 0 +1
RE: Pierwsze logo heh
Tak jak up, render i napis.
polubienia 0 +1

RE: Pierwsze logo heh
(01-11-2011 12:02)Zenk napisał(a): http://logotalks.com/2011/01/11/29-of-th...s-of-2010/

Popatrz sobie, tak wyglądają loga, proste - a zarazem pamiętliwe. C

To co podałeś, to są LogoTypy.


Zgaduję że robisz w GIMP'ie. Do renderu dodawaj rozmazaną otoczkę, wygląda o niebo lepiej.
To jest moje tło pod kanał na YT http://i1.ytimg.com/bg/xgtrZBkd9TGb5ElPs...v=4ea435dd Widzisz tą otoczkę wokół renderów? O to mi chodzi. W GIMP'ie robi się to tak:
Na warstwę z renderem klikasz prawym przyciskiem myszy i Kanał alfa na zaznaczenie. Następnie Zaznaczenie > Powiększ i np o 2 px. Tworzysz nową warstę, i wypełniasz ją jakimś kolorem. Następnie Filtr > Rozmazanie Gueassa czy jak to tam było :P. Lepiej prawda?
polubienia 0 +1

RE: Pierwsze logo heh
(01-11-2011 13:48)Rezer napisał(a): To co podałeś, to są LogoTypy.

Nie wszystkie, niektóre składają sie z logotypu + loga. Render akurat pasuje do białego tła, tylko że dziwnie wygląda taki duży samochód jako logo. Bardziej bym się skupił na tekście. Wtapiać rendery można do jakiegoś tła, żeby pasowało - a tutaj na jednolitym białym nie wygląda ani rozpixelowane, ani jakieś brzydkie. Prace w gimpie robisz?
polubienia 0 +1