Dźwięk niezgodny z filmem
|
||||
Dźwięk niezgodny z filmem
ostatnio postanowiłem stworzyć jakąś serię let's play. Stworzyłem dziś mój pierwszy filmik z gry Soldiers: Ludzie Honoru. Czy wybór dobry czy nie, zobaczymy, ale jednak problem jest inny... No właśnie, dajmy na to że chcę teraz wrzucić ten filmik na YT. Spoko, tylko jest taki mały szkopulik... Gdy renderuję ten film w Windows Movie Maker, łącze dźwięk (mój głos nagrany w Audacity, potem "obrobiony" w Goldwave) z filmem - i mając już gotowy film, włączam go, a tu dość dziwna sytuacja. Zanim rozpoczął "lecieć" mój "właściwy" głos (to znaczy ten obrobiony, głośny, wstawiony) przedtem "leci" także mój głos, który jest bardzo cichy. W filmie mam efekt "podwójnego głosu". Co najlepsze, filmik dostosowuje się do tego "cichego głosu", przez co wszystko jest opóźnione. Dajmy na to, mówię coś, tłumaczę, ale później, gdy ta sytuacja już dawno minęła razem z tym przyciszonym głosem. Chyba nie wyjaśniłem tego dość przejrzyście, ale nie wiem jak to opisać. Jeśli ktoś miał taki problem - co mogłem zrobić źle? Czy może po prostu WMM jest programem... takim sobie do tworzenia filmików? Proszę was o pomoc. btw. witam wszystkich, jestem tutaj świeży... |
||||
|
||||
RE: Dźwięk niezgodny z filmem
|
||||
|
||||
RE: Dźwięk niezgodny z filmem
|
||||
|
||||
RE: Dźwięk niezgodny z filmem
A jeśli będzie to jednak prawda, to wszystko od nowa, ta? Ech, a tak fajnie mi w grze poszło EDIT: Faktycznie (jednak) Afterburner nagrywa mój głos. Teraz pytanko dla ludzi mających ten program, jak to wyłączyć? Kombinowałem na wiele sposobów i cały czas słuchać mnie w filmie. |
||||
|
||||
RE: Dźwięk niezgodny z filmem
|
||||
|
||||
RE: Dźwięk niezgodny z filmem
|
||||
|
||||
RE: Dźwięk niezgodny z filmem
|
||||
|
||||
RE: Dźwięk niezgodny z filmem
|
||||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|