Synchronizacja dzwięku z grą + program do renderowania/konwertowania
|
||||
Synchronizacja dzwięku z grą + program do renderowania/konwertowania
|
||||
|
||||
RE: Synchronizacja dzwięku z grą + program do renderowania/konwertowania
Co do renderingu, musisz czekać |
||||
|
||||
RE: Synchronizacja dzwięku z grą + program do renderowania/konwertowania
Fuksik64 napisał(a):Siemka czy istnieje jakiś sposób, żeby dźwięk z audacity był idealnie zsynchronizowany z dźwiękiem z gry ? Siemka, nie. Musisz inaczej nagrywać głos, np. programem który potrafi nagrać 2 ścieżki jednocześnie - grę i głos, a potem możesz oddzielić. Tak robi np. Dxtory. Możesz też użyć do nagrywania głosu Free Sound Recordera - jak odpalisz w trybie administratora to jego skróty działają w znacznej większości gier (sprawdź w swoich). Fuksik64 napisał(a):Chodzi mi konkretnie o pliki z Mirillis Action, czyli albo przekonwertowanie z kodeka FICV na coś co odtworzy większość konwerterów, albo program który od razu mi to wyrenderuje, ale żeby nie trwało to godzinami jak w przypadku SV Konwersję stanowczo odradzam - zajmuje czas i miejsce na dysku musisz mieć, a ponadto każda bezstratna zajmuje znacznie więcej niż samo nagranie. Pozostaje zmiana programu nagrywającego na np. Dxtory (obsługuje prawie dowolne kodeki jakie zainstalujesz) lub edytora na obsługującego ten kodek - możesz spróbować triale różnych. |
||||
|
||||
RE: Synchronizacja dzwięku z grą + program do renderowania/konwertowania
Kern3l napisał(a):Konwersję stanowczo odradzam - zajmuje czas i miejsce na dysku musisz mieć, a ponadto każda bezstratna zajmuje znacznie więcej niż samo nagranie. Pozostaje zmiana programu nagrywającego na np. Dxtory (obsługuje prawie dowolne kodeki jakie zainstalujesz) lub edytora na obsługującego ten kodek - możesz spróbować triale różnych.Problem w tym, że użyłem DxTory z kodekiem Lagarith czy jakoś tak i np w grze League of Legends klatki mi drastycznie spadały, gdzie Action utrzymywało stałe 40 klatek. Możesz mi powiedzieć, czy to wina tego, że program się gryzie z grą czy np mojej konfiguracji sprzętowej ? |
||||
|
||||
RE: Synchronizacja dzwięku z grą + program do renderowania/konwertowania
|
||||
|
||||
RE: Synchronizacja dzwięku z grą + program do renderowania/konwertowania
|
||||
|
||||
RE: Synchronizacja dzwięku z grą + program do renderowania/konwertowania
|
||||
|
||||
RE: Synchronizacja dzwięku z grą + program do renderowania/konwertowania
Fuksik64 napisał(a):Action używa CUDA Czy przypadkiem on nie używa CUDA jedynie do przekonwertowywania tego, co już nagrałeś? |
||||
|
||||
RE: Synchronizacja dzwięku z grą + program do renderowania/konwertowania
Wybaczcie wybuch, ale nóż się w kieszeni otwiera... Jeśli jednak używasz oryginała to zaktualizuj - to bardzo dobry nawyk od czasu do czasu zerknąć co nowego dodali. |
||||
|
||||
RE: Synchronizacja dzwięku z grą + program do renderowania/konwertowania
WinterWerewolf napisał(a):Rany boskie, wszędzie pełno cholernych piratów i żaden nie raczy sprawdzić czy program, którego beztrosko używa wraz ze zmianą wersji nie zmienił opcji, które udostępnia użytkownikowi. Obecne wersje Actiona! nie wymagają żadnych konwersji z FICV, bo nagrywają do AVI! Znaczna większość, jeśli nie wszystkie programy do renderowania z łatwością to otworzą. A na pewno otwiera to Vegas.Wybuch był nie potrzebny. FICV to kodek, avi to kontener. Action nagrywa w AVI z kodekiem FICV, który nie jest otwierany przez większość programów, można ustawić też nagrywanie w zwykłym MP4, ale dostępna jakość to 480p, 720p dla procesorów z jakimś systemem Intel® Quick Sync Video, którego nie mam . Owszem plik FICV jest otwierany przez SV, ale renderowanie w vegasie to zabawa na dobre kilka godzin. A co do wersji Actiona, to posiadam 1.12.1 albo 1.12.2 czyli najnowszą, albo prawie najnowszą. Wracając do tematu, szukałem programu typu freemake, w którym konwertowanie nie zajełoby 3 godzin na plik, jak w SV. Więc ponawiam pytanie, czy istnieje taki program ? Źródła nagrywania wideo Windows Aero (pulpit), DirectX® 9/10/11, OpenGL® Kodowanie wideo FICV (Fast Intra Compression Video - własny kodek Mirillis) H.264/AVC Kodowanie dźwięku Linear PCM (Stereo/5.1) (AVI) AAC LC (Stereo/5.1) (MP4) Wspierane rozdzielczości nagrywania wideo Pojedynczy ekran - do 2560x1600 (AVI) NVIDIA 3D Vision, AMD Eyefinity - do 8192x8192 (AVI) do 1080p (MP4) z wykorzystaniem technologii Intel® Quick Sync Video 480p (MP4) bez akceleracji sprzętowej kodowania wideo wycinek z opisu Mirillis Action |
||||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|