Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Technologia OpenCL

0
Technologia OpenCL
Siema w czym OpenCL jest gorsze od Cuda podobno jak renderujemy przy pomocy OpenCL to coś tam się w filmiku psuje i przestawia. Zmienia liczbę klatek czy coś ?!
0 +1
581
RE: Technologia OpenCL
OpenCL to jedynie framework. Rezultat renderu jest zależny od samego programu, a nie w czym jest on napisany. Ta sama kompresja, np. H.264, może być napisana zwyczajnie (na CPU), na GPU (np. CUDA) lub heterogeniczny framework jak OpenCL (używający dowolnych jednostek obliczeniowych, w tym CPU i GPU), a jeśli na wszystkich zostało tak samo zaimplementowane, to wynik renderowania będzie identyczny. Zmieni się tylko jego szybkość.
0 +1

www
452
RE: Technologia OpenCL
Ja używam OpenCL do renderowania w Sony Vegas 12 na karcie Radeon 6790. Efekt jest spoko film 30 min w 1080p renderuje się w ok 26 min.
Zasada jest jedna jeżeli frapsem czy innym programem nagrywasz w 40 klatkach to wyjściowy film też MUSI być renderowany do 40 klatek jeżeli ustawisz na wyjściowe 30 to automatycznie spadnie do 15.
0 +1

www
581
RE: Technologia OpenCL
Z tego wynika, że najprawdopodobniej ktoś narzekał na to jak SV używa OpenCL. Z samym OpenCL ten problem ma tyle wspólnego jak bugi w grach np. z C++.
0 +1

www