Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Miecz dwuręczny w 3ds Maxie 2013

Lightning  Miecz dwuręczny w 3ds Maxie 2013
Witam.
Przedstawiam Wam mój tutorial odnośnie tworzenia od zera modelu miecza dwuręcznego (low poly) do przeróżnych gier (zazwyczaj modowałem Mount&Blade Warband). Przedstawiłem jak wymodelować, zmapować oraz oteksturować miecz. W następnych odcinkach dojda specular oraz normal mapy.
W przyszłości na kanale pojawią się tutoriale, jak zrobić odpowiednie studio, światła, render itp. Mam nadzieję, że się spodoba :).

Pozdrawiam,
Wojtek



polubienia 2 +1

RE: Miecz dwuręczny w 3ds Maxie 2013
Ile kosztuje ten programik? :)
polubienia 0 +1

RE: Miecz dwuręczny w 3ds Maxie 2013
Jak przystało na profesjonalny program do tworzenia gier, filmów, animacji, prezentacji, nie jest to tanie. Cena najnowszej wersji 2014 wynosi 3675$, co w przybliżeniu daje prawie 12 000 zł. Jednak tak jak widać na górnym pasku oraz (chyba) wspomniałem, mam wersję uczniowską. Zarejestrowałem się na stronie Autodesku, stworzyłem konto podając swoje dane, szkołę i otrzymałem kopię wystarczającą do pracy. :)
polubienia 0 +1

RE: Miecz dwuręczny w 3ds Maxie 2013
Przepraszam za double posta. Chciałbym nieco odświeżyć temat, gdyż mój save razem z backupem miecza poszły w p...ole.
Żeby nie zawieszać serii, postanowiłem tworzyć ogólnie poradniki do Maxa.

Kolejnym jest tutorial o Ambient Occlusion na mapie modelu. Jeżeli ktoś chciałby obejrzeć, to zapraszam.



polubienia 0 +1

RE: Miecz dwuręczny w 3ds Maxie 2013
BARDZO DOBRY PORADNIK.
CO prawda mi się nie przyda i jest on raczej skierowany do małej grupy odbiorców, ale po słuchaniu cię 5min na prawdę dużo zrozumiałem. GJ. Szkoda tylko, że słychać lekkie szumy i te paski po bokach. No ale warość meteoryczna jest.
polubienia 0 +1

RE: Miecz dwuręczny w 3ds Maxie 2013
Pasków już nie ma w kolejnych częściach, bo później zacząłem nagrywać w odpowiedniej rozdzielczości :).
polubienia 0 +1