Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Patent na buczący mikrofon

277
Patent na buczący mikrofon
Jak w temacie , masz nie uziemiony komputer ? może ci się to przydać tylko najpierw sie upewnij czy masz:
-Kawałek szynki (srsly) ,
-Niepotrzebny kabel (np USB) ,
-Łyżka lub Mikrofon który ma metalową główkę (musi być ona nie przymocowana metalem do mikrofonu tzn nie stykać się z nim raczej w np Samson G-tack , blue yesti to nie zadziała , ale np w Trust starzz microphone i Shure Sv100 tak) ,
-Metalową obudowę ,
-Nie uziemiony komputer (jak masz uziemiony to nie masz tego problemu :D) ,
Ok masz wszystko ? to jedziemy :

1. Przymocuj kabel do główki mikrofonu / łyżki (u mnie mikrofonu ;p)
Zdjęcie -[Obrazek: 20130520221020.th.jpg]

2. Przymocuj kabel do obudowy
Zdjęcie -[Obrazek: 20130520221613.th.jpg]

3.Połóż na niego szynkę (pewnie się zastanawiasz ,czemu... to to samo co palec :) tylko nie trzeba go trzymać)
Zdjęcie -[Obrazek: 20130520221628.th.jpg]

Przepraszam za jakość obrazów ;p macie porównanie - https://soundcloud.com/mateusz-hamerski-...uziemienia

Pozdro i życzę powodzenia ;D
1 +1

www
352
RE: Patent na buczący mikrofon
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA
1 +1

www
277
RE: Patent na buczący mikrofon
@up ważne ,że działa ;p
0 +1

www
352
RE: Patent na buczący mikrofon
Aż sprawdzę , srsly
0 +1

www
277
RE: Patent na buczący mikrofon
masz porównanie :) poza tym możemy pogadać na Ts , skype jak mi nie wierzysz ;p
0 +1

www
352
RE: Patent na buczący mikrofon
Btw, szynka ma być na kablu który jest położony na obudowie czy po drugiej stronie kabla ?
0 +1

www
277
RE: Patent na buczący mikrofon
na obudowie z resztą szynka ma zastąpić twój palec :)
0 +1

www
352
RE: Patent na buczący mikrofon
Działa :) Jak ktoś chce to może zastąpić główkę majka np. łyżką XD
0 +1

www
277
RE: Patent na buczący mikrofon
:D czyli jak podłączyć do kaloryfera ,ale mniej ryzykowne :)
0 +1

www
94
RE: Patent na buczący mikrofon
A co, gdy szyneczka sie zepsuje? :D
0 +1