Problem z Mirillis Action
|
||||
Problem z Mirillis Action
Po kliknięciu na ikonę pokazuje się ten pasek z FPS'ami w prawym górnym rogu ekranu i to wszystko. Program się nie otwiera (w menadżerze zadań, istnieje tylko w procesach, aczkolwiek aplikacje są puste) Nie wyskakuje mi żadne okno z błędem, kompletnie nic. Gdy wciskam F9, program niby nagrywa, aczkolwiek nie mogę nic skonfigurować, a obraz po nagrywaniu wygląda jak w sepii :( Dodam że program jest oryginalny, kupiony jakieś 4 miesiące temu, w czasie promocji, ma oficjalnej stronie Mirillis'a. Próbowałem już chyba wszystkiego, od reinstalacji, przez CCleaner do Defragmentacji wszystkiego. Zainstalowałem nawet wszystkie opcjonalne update do Windows'a 7, i nic. Program działał bardzo ładnie wcześniej, nie miałem z nim żadnych problemów, więc nie wiem w czym może być problem, poszukałem trochę w internecie aczkolwiek nie znalazłem niczego takiego jak mój błąd. I teraz pytanie, czy ktoś z was spotkał się już z tym problemem? Czy może ktoś wie jak to naprawić? :( Komp jest świeżo po formacie, i jakoś nie widzi mi się instalować to wszystko od początku, i zarywać cały dzień :| |
||||
|
||||
RE: Problem z Mirillis Action
|
||||
|
||||
RE: Problem z Mirillis Action
|
||||
|
||||
RE: Problem z Mirillis Action
1. Odinstaluj program Action! 2. Naciśnij Start i pasku wyszukiwań wpisz "Regedit" a następnie naciśnij enter. 3. Przejdź do następującej ścieżki: HKEY_CURRENT_USER/Software/Mirillis/ 4. Usuń katalog Action! 5. Uruchom ponownie komputer. 6. Zainstaluj aplikację Action! ponownie pobierając najnowszy plik instalacyjny ze strony http://www.mirillis.pl. |
||||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|