Desynchronizacja gameplayu i nagrania z mikrofonu

Bug  Desynchronizacja gameplayu i nagrania z mikrofonu
Witam.
Mam od niedawna pewien problem z nagrywaniem gry Dead Space. Sytuacja wygląda następująco:
- Obraz z gry nagrywam za pomocą Mirillis Action! (oryginalny, mogę podesłać screen z potwierdzeniem zakupu)
- Mikrofon nagrywam Audacity
Cała sytuacja polega na tym, że jak przechodzę do montowania materiału, to okazuje się, że ścieżka mikrofonu jest dłuższa czasowo od ścieżki z gameplayem, nawet po wycięciu fragmentów przed i po nagraniu obrazu.
Jaka może być tego przyczyna? Jak temu zaradzić? Z góry dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam. :)

PS: W innych grach wszystko jest normalnie, tylko z Dead Space mam ten problem.
polubienia 0 +1
RE: Desynchronizacja gameplayu i nagrania z mikrofonu
A zrób tak ze nagraj jakis odcinek dead space tylko za pomocą Action wybierając w ustawieniach nagrywanie mikrofonu do osobnej ścieżki .Mp3(ta opcja jest bodajże w ustawieniach dźwięku Actiona) i napisz czy jest tak samo.
polubienia 0 +1

www
RE: Desynchronizacja gameplayu i nagrania z mikrofonu
Lub ustawiłeś zbyt dużą ilość nagrywanych FPS'ów (Klatek na sekundę).
polubienia 0 +1

RE: Desynchronizacja gameplayu i nagrania z mikrofonu
YetiGames napisał(a):Lub ustawiłeś zbyt dużą ilość nagrywanych FPS'ów (Klatek na sekundę).
A jak to wpływa na nagranie mikrofonu????Bo coś nie nie wydaje mi się żeby to było przyczyną.
polubienia 0 +1

www
RE: Desynchronizacja gameplayu i nagrania z mikrofonu
Ma do wpływ na to, że obraz jest wcześniej niż dźwięk. Na przykład widziałem taki film chyba z Outlast kiedy tego YouTubera mutant wystraszył a on dopiero po 3 sekundach zaczął krzyczeć. To ma to wspólnego :0
polubienia 0 +1