Desynchronizacja gameplayu i nagrania z mikrofonu
|
||||
Desynchronizacja gameplayu i nagrania z mikrofonu
Mam od niedawna pewien problem z nagrywaniem gry Dead Space. Sytuacja wygląda następująco: - Obraz z gry nagrywam za pomocą Mirillis Action! (oryginalny, mogę podesłać screen z potwierdzeniem zakupu) - Mikrofon nagrywam Audacity Cała sytuacja polega na tym, że jak przechodzę do montowania materiału, to okazuje się, że ścieżka mikrofonu jest dłuższa czasowo od ścieżki z gameplayem, nawet po wycięciu fragmentów przed i po nagraniu obrazu. Jaka może być tego przyczyna? Jak temu zaradzić? Z góry dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam. PS: W innych grach wszystko jest normalnie, tylko z Dead Space mam ten problem. |
||||
|
||||
RE: Desynchronizacja gameplayu i nagrania z mikrofonu
|
||||
|
||||
RE: Desynchronizacja gameplayu i nagrania z mikrofonu
|
||||
|
||||
RE: Desynchronizacja gameplayu i nagrania z mikrofonu
YetiGames napisał(a):Lub ustawiłeś zbyt dużą ilość nagrywanych FPS'ów (Klatek na sekundę).A jak to wpływa na nagranie mikrofonu????Bo coś nie nie wydaje mi się żeby to było przyczyną. |
||||
|
||||
RE: Desynchronizacja gameplayu i nagrania z mikrofonu
|
||||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|