Witajcie!
Od jakiegoś już czasu zajmuję się tworzeniem gierki o nazwie YouTube Tycoon
Chciałem się z wami podzielić moim projektem i wysłuchać waszych opinii.
Cel gry:
Jak sama nazwa wskazuje, w grze wcielamy się w postać YouTuber'a. Zaczynamy od założenia konta, następnie wybieramy naszą ścieżkę (drzewko "umiejętności"), czyli: Vlogi lub gry. W grze planowane są wszelakie randomowe eventy typu:
Nie chcę podawać więcej szczegółów, ale dopowiem tylko, że będę się starał dość ala'realistycznie podchodzić do sprawy, poprzez co będą występowały takie zależności, jak: moc twojego komputera, jakie gry są popularne do nagrywania, kończąc na partnerstwach na YouTube.
Technicznie:
Jeżeli ktoś jest zainteresowany takimi rzeczami, to gra jest pisana w C++, z pomocą dość popularnej biblioteki SFML. Grafika jest 2D. Bardzo mocno stawiam na design, więc nie powinniście być zawiedzeni :3 .
Początkowo gra była w windowsowej konsolce. Ta wersja jest do pobrania na mojej stronie (link poniżej), można tam zobaczyć ogólny szkielet mechaniki. Postanowiłem przejść na grafikę bo... wiadomo
Jeżeli chcielibyście coś zaproponować, jakieś funkcje, jakieś rzeczy graficzne, mechaniczne itp. to śmiało piszcie albo TU, albo na mój mail maciejmaj@me.com .
Pamiętajcie, że wszelka pomoc jest mile widziana!
Strona gry
Filmk będący update'em dla moich widzów, być może da wam do ogólny obraz gry
Pozdrawiam i pamiętajcie, bardzo liczę na wasze opinie
Od jakiegoś już czasu zajmuję się tworzeniem gierki o nazwie YouTube Tycoon
Chciałem się z wami podzielić moim projektem i wysłuchać waszych opinii.
Cel gry:
Jak sama nazwa wskazuje, w grze wcielamy się w postać YouTuber'a. Zaczynamy od założenia konta, następnie wybieramy naszą ścieżkę (drzewko "umiejętności"), czyli: Vlogi lub gry. W grze planowane są wszelakie randomowe eventy typu:
- sławny YouTuber polecił twój kanał
- twój kanał został zdissowany przez hejterów
- nawiązałeś współpracę z...
- itd.
Nie chcę podawać więcej szczegółów, ale dopowiem tylko, że będę się starał dość ala'realistycznie podchodzić do sprawy, poprzez co będą występowały takie zależności, jak: moc twojego komputera, jakie gry są popularne do nagrywania, kończąc na partnerstwach na YouTube.
Technicznie:
Jeżeli ktoś jest zainteresowany takimi rzeczami, to gra jest pisana w C++, z pomocą dość popularnej biblioteki SFML. Grafika jest 2D. Bardzo mocno stawiam na design, więc nie powinniście być zawiedzeni :3 .
Początkowo gra była w windowsowej konsolce. Ta wersja jest do pobrania na mojej stronie (link poniżej), można tam zobaczyć ogólny szkielet mechaniki. Postanowiłem przejść na grafikę bo... wiadomo
Jeżeli chcielibyście coś zaproponować, jakieś funkcje, jakieś rzeczy graficzne, mechaniczne itp. to śmiało piszcie albo TU, albo na mój mail maciejmaj@me.com .
Pamiętajcie, że wszelka pomoc jest mile widziana!
Strona gry
Filmk będący update'em dla moich widzów, być może da wam do ogólny obraz gry
Pozdrawiam i pamiętajcie, bardzo liczę na wasze opinie