Jestem w RPM już ładny rok i teraz mam malutki problem bo zobaczyłem na pewnym forum żeby napisać do nich w ten sposób:
►Krótki Poradnik Jak Opuścić RPM Network◄
(Rezygnację z partnerstwa u nich zgłaszasz miesiąc przed końcem obecnej umowy)
1. Wejdź tu https://central.makerstudios.com/support/
2. Kliknij "+ CREATE A SUPPORT TICKET" (taki niebieski przycisk)
3. Teraz tak:
►Subject - Tytuł wiadomości do supportu (np. End of contract's duration)
►Category - Kategoria (wybierz "Contract")
►Description - Opis (np. "Dear RPMNetwork Support,
I'm writing to you because contract between us will be invalid soon.
I would like to leave your network at the end of contract's period")
4. Klikasz "CREATE TICKET" na samym dole (niebieski przycisk) i czekasz na odpowiedź od nich.
Ale jest jedno ale odpowiedzieli mi na to:
Hi There, This is a duplicate ticket and will be closed. Please do not write in multiple tickets for the same issue. Thanks RPM Support
Bez kitu nie wiem co teraz zrobić żeby od nich odejść bo w umowie pisało że po 11 miesiącach trzeba do nich napisać że chce się odejść. Bardzo bym was prosił o pomoc a i za razem z góry dziękuję
Notatka od Przemol, 12-11-2013 13:03:
Nie ten dział. Przenoszę |