Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

RPM - marketingowa gadka czy dobra sieć

RE: RPM - marketingowa gadka czy dobra sieć
Nie, no sorry, ale jeśli miałbym dostawać promocje kanału w postaci dislike'ów i hejtu to wolałbym w ogóle tego nie mieć.
Proszę, oto kilka przykładów:
http://www.youtube.com/watch?v=fnggNHvljzc
http://www.youtube.com/watch?v=xh35U4TjJNk
http://www.youtube.com/watch?v=yf2IGoZKJ3k
http://www.youtube.com/watch?v=iQBtTGYhnlw

Pięknie, co?
A i jeszcze to:
[Obrazek: channels4_banner.jpg?v=519e84ae]
Ich baner pokazuje ich wredne ryje, krzywe ryje mówiące "ale was r*chamy :> :> :> na hajsy"
Ta sieć ma ponad 29 000 więźniów (w tym ja :(). Curse ma zaledwie ~1100
A zresztą... http://socialblade.com/youtube/top/networks
polubienia 0 +1

www
RE: RPM - marketingowa gadka czy dobra sieć
A widzisz jakie oni mają ryje?

Jeden zakrościały, że oglądać sie nie chce
Drugi z kosmosu, wygląda na zaginionego w akcji
Potem jakiś piszczący minefag
4 wygląda nie pierwszy rzut oka ok ale nie zagłębiałem się bardziej.

Łapią minusy bo na to zasługują.
polubienia 0 +1

www
RE: RPM - marketingowa gadka czy dobra sieć
Sieć nie jest zła. Zresztą, czy jest zła, czy dobra, to i tak trzeba się w niej męczyć. A tak wgl. to support jest bardzo miły, szkoda że nie ma w składzie żadnego polaka.
polubienia 0 +1
RE: RPM - marketingowa gadka czy dobra sieć
@up

Chyba jest, mi kiedyś pisali że mogę do nich pisać po polsku.

Tutaj wycinek z maila :

"You should note that our amazing support team provides support in almost any
language, so feel free to ask us questions in Polish if that makes things
easier."
polubienia 0 +1

RE: RPM - marketingowa gadka czy dobra sieć
Ktoś już pisał do nich po polsku ?
Jak się zakłada ticket to do wyboru jest tylko angielski.

Udało sie. Potwierdzili,że 16 grudnia odłączają mnie.

Poprosiłem o to 4 listopada.
5 grudnia wkońcu dostałem info o odłączeniu.
polubienia 1 +1

www
RE: RPM - marketingowa gadka czy dobra sieć
Mi też w końcu ktoś kompetentny z supportu odpisał, bo wiszą mi hajs. W ciągu 3 miesięcy odpisywali 2 razy, ta sama formułka, zero konkretów. Ostatnio upomniałem się po raz trzeci i dostałem konkretną odpowiedź.

Support może jest miły, ale jak pytasz w jaki sposób się połączyć:P. Jeśli chodzi o coś ważniejszego, to rzadko kiedy chce im się odpisać / znają konkretne informacje.

Niedługo nagram film z opinią o tej sieci <3
polubienia 0 +1