RPM - marketingowa gadka czy dobra sieć
|
||||
RE: RPM - marketingowa gadka czy dobra sieć
Proszę, oto kilka przykładów: http://www.youtube.com/watch?v=fnggNHvljzc http://www.youtube.com/watch?v=xh35U4TjJNk http://www.youtube.com/watch?v=yf2IGoZKJ3k http://www.youtube.com/watch?v=iQBtTGYhnlw Pięknie, co? A i jeszcze to: Ich baner pokazuje ich wredne ryje, krzywe ryje mówiące "ale was r*chamy :> :> :> na hajsy" Ta sieć ma ponad 29 000 więźniów (w tym ja ). Curse ma zaledwie ~1100 A zresztą... http://socialblade.com/youtube/top/networks |
||||
|
||||
RE: RPM - marketingowa gadka czy dobra sieć
Jeden zakrościały, że oglądać sie nie chce Drugi z kosmosu, wygląda na zaginionego w akcji Potem jakiś piszczący minefag 4 wygląda nie pierwszy rzut oka ok ale nie zagłębiałem się bardziej. Łapią minusy bo na to zasługują. |
||||
|
||||
RE: RPM - marketingowa gadka czy dobra sieć
|
||||
|
||||
RE: RPM - marketingowa gadka czy dobra sieć
Chyba jest, mi kiedyś pisali że mogę do nich pisać po polsku. Tutaj wycinek z maila : "You should note that our amazing support team provides support in almost any language, so feel free to ask us questions in Polish if that makes things easier." |
||||
|
||||
RE: RPM - marketingowa gadka czy dobra sieć
Jak się zakłada ticket to do wyboru jest tylko angielski. Udało sie. Potwierdzili,że 16 grudnia odłączają mnie. Poprosiłem o to 4 listopada. 5 grudnia wkońcu dostałem info o odłączeniu. |
||||
|
||||
RE: RPM - marketingowa gadka czy dobra sieć
Support może jest miły, ale jak pytasz w jaki sposób się połączyć. Jeśli chodzi o coś ważniejszego, to rzadko kiedy chce im się odpisać / znają konkretne informacje. Niedługo nagram film z opinią o tej sieci <3 |
||||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|