Ocena wątku:
  • 6 głosów - średnia: 3.5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Koniec monetyzacji

3
RE: Koniec monetyzacji
Wątpię że to wejdzie za dużo kasy się przewija przez YT
0 +1

231
RE: Koniec monetyzacji
Rojo, Tivolt, Rock do roboty ? ;d

A ja stracę moje zarobki i nie będę zarabiał 3,21 zł miesięcznie : <
2 +1

RE: Koniec monetyzacji
to ja zakładam oddzielne konto i będę spiewał GORZKIE ŻALE!
[Obrazek: Czesio.JPG]
0 +1
199
RE: Koniec monetyzacji
W sumie to trochę szkoda mi niektórych, bo te 2 czy 3 stówki kieszonkowego miesięcznie to miła sprawa (tak jest w moim przypadku, ale ja gier nie nagrywam:P). Ale z drugiej strony beka będzie jak różni synowie marnotrwani jak Tivolt będą musieli wrócić do domu, bo hajs na mieszkanie się skończy. A tam czeka ojciec z paskiem w ręku:

"NO I CO SYNEK?! MÓWIŁEM, ŻE TE GRY CI GÓWNO DADZĄ!" :D
1 +1

92
RE: Koniec monetyzacji
OBY to wprowadzili.Oczyściłoby to jutuba z syfów.
0 +1

www
RE: Koniec monetyzacji
rezek10 napisał(a):OBY to wprowadzili.Oczyściłoby to jutuba z syfów.
Jestem za! ahhh juz mam marzenia :D
0 +1
93
RE: Koniec monetyzacji
yahoo napisał(a):W sumie to trochę szkoda mi niektórych, bo te 2 czy 3 stówki kieszonkowego miesięcznie to miła sprawa (tak jest w moim przypadku, ale ja gier nie nagrywam:P). Ale z drugiej strony beka będzie jak różni synowie marnotrwani jak Tivolt będą musieli wrócić do domu, bo hajs na mieszkanie się skończy. A tam czeka ojciec z paskiem w ręku:

"NO I CO SYNEK?! MÓWIŁEM, ŻE TE GRY CI GÓWNO DADZĄ!" :D

Nie, wiesz myślę że zaczną jakieś daily vlogi kręcić czy coś, jeśli ta zmiana wejdzie w życie (bo nie wiadomo) to pewnie tivolt będzie sypał vlogami zakład? :P
0 +1

562
RE: Koniec monetyzacji
Widzę że ktoś zapomniał starego chińskiego porzekadła.

Stara powieść mistrza Zen napisał(a):Chłopiec dorastał, dobrze żył z kolegami i był bardzo lubiany. Na 14. urodziny dostał od taty konia. Żaden jego kolega go nie miał, więc wszyscy mówili, jak to dobrze i jakie to szczęście, że chłopiec dostał taki prezent. Mistrz zen, obserwując sytuację, powiedział: „Zobaczymy, zobaczymy”. Minęły dwa lata. Przez przypadek chłopiec spadł z konia i złamał obie nogi. Niestety nie udało się ich złożyć, więc miał trudności z chodzeniem. Wszyscy zaczęli się martwić, że tak źle się stało, i lamentowali nad biednym chłopcem. Mistrz zen znów powiedział: „Zobaczymy, zobaczymy”. Po pewnym czasie wybuchła wojna. Wszyscy młodzi mężczyźni zaciągnęli się do wojska i odeszli z wioski, by bronić wolności kraju. Mimo że chłopiec miał już tyle lat, że mógł walczyć, został, bo nie mógł ani biegać, ani nawet sprawnie chodzić. Mieszkańcy wioski ucieszyli się, że chłopak został w domu i że dzięki temu nic mu się nie stanie. Mistrz powiedział...
A więc - zobaczymy. Bardzo możliwe że blockbustery popłyną, będą musieli (tutaj pozdrawiam Lancka) przebranżowić swoje kanały na vlogi/show, bardzo także możliwe że blockbustery zostaną namaszczone złotym dotykiem przez EA i całą resztę, proponuje martwić się o swoje tyłki a póki co powtarzajcie za mną - zobaczymy, zobaczymy.
0 +1

199
RE: Koniec monetyzacji
(10-12-2013, 00:18)TosterSG napisał(a):
yahoo napisał(a):W sumie to trochę szkoda mi niektórych, bo te 2 czy 3 stówki kieszonkowego miesięcznie to miła sprawa (tak jest w moim przypadku, ale ja gier nie nagrywam:P). Ale z drugiej strony beka będzie jak różni synowie marnotrwani jak Tivolt będą musieli wrócić do domu, bo hajs na mieszkanie się skończy. A tam czeka ojciec z paskiem w ręku:

"NO I CO SYNEK?! MÓWIŁEM, ŻE TE GRY CI GÓWNO DADZĄ!" :D

Nie, wiesz myślę że zaczną jakieś daily vlogi kręcić czy coś, jeśli ta zmiana wejdzie w życie (bo nie wiadomo) to pewnie tivolt będzie sypał vlogami zakład? :P


Nawet napisałem to na 1 stronie:)
0 +1

0
RE: Koniec monetyzacji
Będą czystki będą. Dobrze, że mnie to nie dotyczy bo i tak nie używałem opcji monetyzacji bo mam za mało zainteresowanych może w końcu skończy się Minecraft (nie żebym nie lubił, ale za dużo tego było)
0 +1