Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką plików cookies. Korzystając z tych usług, zgadzasz się na użycie plików cookie.
The Elder Kings - Gramy w Crusader Kings 2 - Między młotem a kowadłem. (Lata 3370-33
Post: #1
Rozpoczynamy właściwą rozgrywkę. Ert zdobywa pierwsze włości i powiększa swoją domenę, jest jednak zagrożony poprzez kilku silnych sąsiadów którzy tylko łaszą się na zdobycie jego włości.
http://ck2.knuddelwuddel.net/ - Strona poświęcona modyfikacji.
Modyfikacja The Elder Kings przenosi nas do świata Tamriel znanego z serii The Elder Scrolls, pozwala nam się wcielić w jednego z władców należących do każdej z dostępnych w tym uniwersum ras. Możemy wcielić się zarówno w władcę pomniejszego Hrabstwa, lub też Króla całej prowincji np: Morrowind.
Modyfikacja ta wprowadza wiele zmian w hudzie, oraz sporej ilości fragmentów rozgrywki. Gra uraczy nas nowymi cechami, zmianami w jednostkach, postaciach, kulturach, wierze, a nawet doda nowe miejsca w radzie, jak i zaktualizuje te już w grze obecne o nowe możliwości. Pojawia się w grze również Masa nowych eventów dla każdej z ras/wyznania i królestwa.
Crusader Kings II: Mroczne Wieki to kontynuacja popularnej gry strategicznej autorstwa szwedzkiego studia Paradox Interactive. Podobnie jak pierwsza część tytuł ten stanowi adaptację mechanizmów zabawy znanych z serii Europa Universalis na potrzeby średniowiecznych realiów.