Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

MonieKTV

1
RE: MonieKTV
No to ja tez dorzuce te swoje... pisiont groszuf xD
Filmiki sa w HD co jest na + oczywiscie
Mikrofon jest bardzo niskiej jakosci, twoj glos jest strasznie znieksztalcony przez niego, ale przynajmniej Cie slychac i nie ma szumow! To wiec jest tak pomiedzy niby okej, ale radze kupic nowe mikro.
Miniaturki sa spoko, ale wyrob sobie wlasny styl i marke tak samo z avatarem i banerem! Oraz intro... intro intro intro... to tez tak jakby kreuje twoj kanal wiec polecam Ci sie w jakies zaopatrzyc! :D
Moim zdaniem filmiki wrzucasz za czesto, zwolnij troche, wrzucaj co 2-3 dni lepiej obrobione, a wyjdzie Ci to na dobre! Zacznij tez gadac zywiej! ZYJ!!! MOW JAK NAJWIECEJ! XD

Ale ogolem kanal calkiem spoko, zapraszam rowniez do mnie jak masz czas xD
1 +1
11
RE: MonieKTV
Witaj

Jestem tego samego zdania co poprzednicy, mikrofon do wymiany, trochę podciągnij grafike na kanale i będzie lux :)

Pozdrawiam
0 +1
12
RE: MonieKTV
BoddynockYT napisał(a):Witaj

Jestem tego samego zdania co poprzednicy, mikrofon do wymiany, trochę podciągnij grafike na kanale i będzie lux :)

Pozdrawiam

Dzięki za odpowiedź. Obecnie pracuję bardzo mocno nad grafiką do kanału i na tym się w tej chwili skupiam. Ostatnio sam zauważyłem, że mikrofon niestety odstaje jakościowo. :)

Pozdrawiam!
0 +1

www
414
Automatyczna odp - MonieKTV
Temat został zarchiwizowany. Jeżeli chcesz przywrócić temat, użyj przycisku "Reportuj".
0 +1

www