Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

60 fps dostępne dla każdego

RE: 60 fps dostępne dla każdego
polubienia 0 +1

www
RE: 60 fps dostępne dla każdego
Kulturalny Wilk, wiesz już może jak to działa? YouTube przerabia mi filmy na 60fps a za kilka h juz maja normalne 30:/ SMUTECZEK:~~(
polubienia 0 +1
www
RE: 60 fps dostępne dla każdego
Sou napisał(a):Kulturalny Wilk, wiesz już może jak to działa? YouTube przerabia mi filmy na 60fps a za kilka h juz maja normalne 30:/ SMUTECZEK:~~(

A jesteś pewien, że wszystkie filmy, które tak ci "cofa" były nagrane + wyrenderowane w całym procesie do 60 klatek (59,x =/= 60)?
Co więcej, może to kwestia bitrate? Standardowo bitrate poniżej 3000 to już jakość dla filmu po przesłaniu stratna, więc a nuż zdarza się tak, że YouTube coś z tym mąci?
polubienia 0 +1

www
RE: 60 fps dostępne dla każdego
kaftann napisał(a):
Sou napisał(a):Kulturalny Wilk, wiesz już może jak to działa? YouTube przerabia mi filmy na 60fps a za kilka h juz maja normalne 30:/ SMUTECZEK:~~(

A jesteś pewien, że wszystkie filmy, które tak ci "cofa" były nagrane + wyrenderowane w całym procesie do 60 klatek (59,x =/= 60)?
Co więcej, może to kwestia bitrate? Standardowo bitrate poniżej 3000 to już jakość dla filmu po przesłaniu stratna, więc a nuż zdarza się tak, że YouTube coś z tym mąci?

Raczej 60 bo nagrywane OBS i bitrate 20000 bo surowiznę wrzucam. Zresztą tak jak mówię, robi z nich 60 fps, można oglądać płynny film a za dzień już jest 30 :/
polubienia 0 +1
www
Odp: 60 fps dostępne dla każdego
A podobno ludzkie oko nie zauważa różnicy między 25fps i w górę. Że to siła sugestii.

Wysyłane z mojego MT11i za pomocą Tapatalk 2
polubienia 0 +1
RE: 60 fps dostępne dla każdego
polishcake203 napisał(a):A podobno ludzkie oko nie zauważa różnicy między 25fps i w górę. Że to siła sugestii.

Bullcrap. Jeśli ktoś, tak jak np. ja, jest przyzwyczajony do gry w fpsy, robienia niekiedy filmów/montaży i przyzwyczajony jest do testowania różnych ilości klatek, to i widzę różnicę między 25, 30, 60 a np 125. :-) Z tym, że wiele zależy od np. silnika graficznego. QuakeEngine, na którym śmiga pierwsze Call of Duty daje na tyle zauważalny efekt, że swego czasu było to wręcz kluczowe w rozgrywce :-)
polubienia 0 +1

www
RE: 60 fps dostępne dla każdego
polishcake203 napisał(a):A podobno ludzkie oko nie zauważa różnicy między 25fps i w górę. Że to siła sugestii.

Boże, jak długo po internecie będą się panoszyły te informacje ????
Skąd to się bierze w tych czasach ?
polubienia 0 +1

www
RE: 60 fps dostępne dla każdego
Sou napisał(a):Kulturalny Wilk, wiesz już może jak to działa? YouTube przerabia mi filmy na 60fps a za kilka h juz maja normalne 30:/ SMUTECZEK:~~(

Chyba wiem ;] Automatycznie dołączane moje intro jest w 30fps i dlatego za kilka godzin, jak już superszybki YT je doda, cały film staje się 30fps. Jeszcze muszę przetestować, ale dlatego mam intro w aspekcie 4:3 (trudno zauważyć), bo rozciągało filmy z Heroes 3 do panoramy. Czyli gdy ktoś oglądał na fullscreenie na komórce w pionie lub na starym monitorze, to miał zbędne czarne pasy.


kaftann napisał(a):A jesteś pewien, że wszystkie filmy, które tak ci "cofa" były nagrane + wyrenderowane w całym procesie do 60 klatek (59,x =/= 60)?

Yep. Znaczenie ma jedynie finalny plik. Możesz nagrać film w 5fps i wyeksportować do 30fps, a YT będzie streamował 30fps z powtarzalnymi klatkami (czyli tak naprawdę 5fps, ale używając więcej danych). YT nie może magicznie wykrywać takich rzeczy jak sztucznie podbity framerate, gdyż te dodatkowe klatki są często połączeniem >=dwóch innych, jeśli liczba jednych nie jest wielokrotnością drugich (lub vice versa).

Test, film nagrany w 10fps, wyrenderowany do 25fps i wrzucony: https://www.youtube.com/watch?v=_rev7z7ltzU - streamowany przez YT jest w 25fps. Tutaj jest to samo, ale wyrenderowane do wielokrotności, czyli 30fps: https://www.youtube.com/watch?v=QbelKqsFPdI - też 30fps. Jak widać nie chce im się takich cudów robić i nie dziwię się - zysk z tego byłby dla nich pewnie nieadekwatny do włożonej pracy.

Niestety obawiam się, że za kilka godzin testy przestaną mieć swoją wartość, bo zostanie dodane moje intro... ;≻


polishcake203 napisał(a):A podobno ludzkie oko nie zauważa różnicy między 25fps i w górę. Że to siła sugestii.

Proszę, przeczytaj uważnie cały wątek od początku.

Okay, to wygląda na błąd związany z intrem, ale na razie jakiego nie dam, to i tak finalnie jest 30fps. Zgłosiłem błąd do YouTube i proszę Was o to samo - im więcej zgłoszeń, tym większa szansa na szybki fix. Na dole każdej strony na YT jest link "Prześlij opinię".
polubienia 0 +1

www
RE: 60 fps dostępne dla każdego
Włącz swoje 3 grosze odnośnie 25klatek+
TV wysyła obraz w 25kl/sek (chyba że się zmieniło, nie wiem od dawna nie oglądam TV)
I pani dziennikarka w wiadomościach wygląda nadal płynnie. Bo od momentu 25 nasz mózg zaczyna interpretować to jako płynny "film" problem w tym że grach dynamicznych jak np. CS, Zręcznościówki potrzebujesz jak najbardziej dokładnego obrazu by w odpowiednim miejscu zareagować. Możesz zajrzeć tutaj by zobaczyć różnice: link
A tutaj możesz zajrzeć gdy się bardziej zainteresujesz: link
Pamiętajcie że rozmawiamy o obrazach na PC - inaczej będziemy o kierowcy rajdowym F1.
Jeśli się mylę poprawcie mnie
polubienia 1 +1