60 fps na YouTube

60 fps na YouTube
Witam!

Nagrałem materiał w 60 fps i po zmontowaniu zrenderowałem go również na 60fps i moje pytanie brzmi: czy wystarczy, żebym go po prostu wrzucił na YouTube i on już będzie w tych 60 fps'ach, czy muszę coś tam jeszcze ustawiać?
polubienia 0 +1
www
RE: 60 fps na YouTube
tak tylko będziesz musiał trochę poczekać na to aż youtube go przetworzy , najpierw przetworzy go na 720p/1080p a potem będzie się brał za 720p60fps/1080p60fps
polubienia 1 +1
www
RE: 60 fps na YouTube
Dziękuję za informację! Pozdrawiam, można zamknąć temat.
polubienia 0 +1
www
RE: 60 fps na YouTube
Dopiero niedawno dowiedziałam się o 60 fps'ach na yt. Już niedługo zacznę nagrywać w większej jakości:)
polubienia 0 +1

www
RE: 60 fps na YouTube
Niedługo to pewnie będzie standard lub jakiś tam rodzaj bycia lepszym aby w tylu nagrywać :P
polubienia 0 +1

www
RE: 60 fps na YouTube
Warto dodać że film musi mieć równe 60FPS. Jeśli materiał będzie miał 59,94FPS(takie ustawienie jest domyślne w większości, jak nie wszystkich programów do renderingu) to YT już go nie uzna za 60 klatkowy film.
polubienia 0 +1
RE: 60 fps na YouTube
TFPR napisał(a):Warto dodać że film musi mieć równe 60FPS. Jeśli materiał będzie miał 59,94FPS(takie ustawienie jest domyślne w większości, jak nie wszystkich programów do renderingu) to YT już go nie uzna za 60 klatkowy film.

tutaj się nie zgodzę nagrywam filmy w 60fps ale przy renderingu w sony vegas 13 renderuje je na 59,940 fps i taki film wrzucam na youtube i bez problemu odtwarza go w 60 fpsach

no chyba że coś robię jeszcze i o tym nie wiem jak tak to dajcie znać co :D
polubienia 0 +1
www
RE: 60 fps na YouTube
Być może jutube coś z tym zrobiło bo jeszcze niedawno film wrzucony w niepełnym 60 FPS leciał do 30.
polubienia 0 +1

www
RE: 60 fps na YouTube
Dziwne, że z 59,XX zmieniało na 30, bo ja wrzuciłem kilka filmów w 40 klatkach i jest opcja 1080p40 i 720p40. Taka sama sytuacja z 50 fps'ami.
polubienia 0 +1
www
RE: 60 fps na YouTube
Jeżeli mówisz prawdę to znaczy tyle, że jutube cały czas szlifuje te opcje i bardzo dobrze.
Jak mówiliśmy, na początku prowadzenia 60 FPS, wymagało materiału dokładnie minimum 60 FPS.
59 FPS było degradowane do 30. Fajnie, że się zmieniło.
polubienia 0 +1

www