Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Detale w grach i ilość klatek na sek

Youtube-green  Detale w grach i ilość klatek na sek
Cześć :) mam pytanko ponieważ na każdym kanale kiedy sobie oglądam, nie ważne czy jest 1000000000 subów czy 10 subów to widziałem ze praktycznie każdy jedzie na ultra, czy to jest tak istotne? kiedyś miałem tak paskudny komputer że grałem na najniższych detalach i do tego nagrywałem grę to był rok 2010 na starym kanale, i nikt się nie przejmował oglądali i podziwiali.
Jak jest u was? wy nagrywacie na ultra pięknej jakości? czy po prostu średnie wystarczą?

tak samo jest z klatkami (mowa o fps) czy musi być te chociaż 30? ja wiem ze się przyjemniej ogląda, ale też widziałem jak się zacinało niektórym i wszystko było spoko.

wytłumaczy mi to ktoś?
polubienia 0 +1
www
RE: Detale w grach i ilość klatek na sek
Jeżeli chodzi o "surowych i wybrednych" hejterów, to zdecydowanie patrzą na wszystko, a w głównej mierze na jakość...
Jednak takich ludzi nie ma dużo, i bardzo dobrze, bo liczy się to, jak się gra i komentuje, a nie na jakich detalach się gra...
Jak ktoś potrafi fajnie przedstawić grę i komentować ją podczas grania, to jakość jest nieistotna, jeżeli jednak komputer oferuje grę na dobrej grafice,
to czemu z niej nie skorzystać? (Wydaje mi się, że 30 FPS to już niestety podstawa...)
polubienia 0 +1

RE: Detale w grach i ilość klatek na sek
30FPS to podstawa. To nie kino że 24 klatki cieszą oko. Co do detali to zdania są podzielone. Jedni uważają że na YT lepiej wyglądają filmy wymaksowane. Bo tak. A inni że lepiej grać na niższych detalach bez bluru itp. bo przy małym YTbowym bitrate brzydko to wygląda.
polubienia 0 +1
RE: Detale w grach i ilość klatek na sek
tzn że nie musi być super zarąbista jakość 4k ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ
Pamiętacie kiedyś było inaczej :)) teraz jakieś hejterzy się zrodzili, trolle i inne takie... omg szkoda gadać
polubienia 0 +1
www
RE: Detale w grach i ilość klatek na sek
Dobry materiał jest dobry bez względu na jakość.
Teledyski z lat 80'tych rozpikselowane wrzucone w 360P się ogląda po dziś dzień i ktoś narzeka na jakość? Nie.

Trzeba rozróżniać dwie sprawy. Na nic 4K 100 FPS kiedy nic nie przyciąga do ekranu.
Przyciągać ma nagrywający swoją osobą i nikt nie będzie patrzył na nie najwyższą jakość obrazu.

Roje, Rocki, Isamu i Ci inni mogą walić materiał o połowę gorsze i będą oglądani bo to dla ich samych się ogląda, a nie dla gry. Ona jest tłem.



Co innego kanały nastawione na jak najwyższą jakość obrazu gdzie jest ona wymogiem, a nie dodatkiem.
Przykładowo mój gdzie wszytko musi być na tip top.
Nagrywam FHD, 120 FPS, Ultra detale odkąd tylko zacząłem to robić. Taka jest specyfika kanału. Mam wiele podróbek na YT.


Mój materiał: FHD, nagrywane 120 FPS, mnóstwo czasu spędzone na wyszukiwaniu odpowiedniej mapy i ustawiana się aby detale były idealnie oświetlone. Wszystko sklepane na miarę.
https://www.youtube.com/watch?v=Vq2ixXSBXKI


Podróbka: Zacina się, sztucznie rozciągnięte do 4K, nagrywane w zbyt małej ilosci FPS czego skutkiem jest brak płynności, brak 60 FPS, giwery totalnie szare i nie oświetlone. Brak widocznych detali. Tutaj jest lepiej bo gościu już chyba ogarnia, że robi źle, ale inne jego filmy to ewidentie kopiuj wklej + quality -100%
https://www.youtube.com/watch?v=b3COKV-TWSk



Tutaj nalezy walczyć o każdy gram jakości. W przypadku lecplejerów to nie jakością obrazu zdobywasz widzów tylko sobą.
Dlatego popadniesz w błędne koło tłumaczenia sobie, że jak odpicujesz materiały to zdobędziesz sławę i że to jest przyczyna małej widowni. Nie jest.


Suzuki7153 napisał(a):liczy się to, jak się gra i komentuje, a nie na jakich detalach się gra...
Jak ktoś potrafi fajnie przedstawić grę i komentować ją podczas grania, to jakość jest nieistotna

Dokładnie tak!
polubienia 1 +1

www
RE: Detale w grach i ilość klatek na sek
niezłe podróbki :D
polubienia 0 +1
www
RE: Detale w grach i ilość klatek na sek
Zgadzam się z przedmówcami, bardziej liczy się człowiek. Ale...
wolę oglądać na 30 fps bez przycinek, ale na mniejszych detalach. Niż ścinki co chwila ale na ultrahiper szczegółach.
polubienia 0 +1
RE: Detale w grach i ilość klatek na sek
"Bo nie liczy się ilość, a jakość!" - cóż te motto się tu nie sprawdzi ;)
Serio, nie ma robienie nic na siłę. Im bardziej się starasz tym gorzej to wychodzi, a co do jakości...
Mi tam starczą średnie detale, no i jestem zwolennikiem wyłączania opcji tego rozmycia w ruchu w grze, bo wcale to ładnie nie wygląda, a i tak widzę, że większość(nawet ci z maszynkami do ultra) wyłączają tą opcję nie tylko dlatego, że youtube okropnie zaniża bitrate(co jest zrozumiałe, przy tak dużej ilości letsplejów dziennie wysyłanych na ich serwery) ;)
Oczywiście jak się gra zacina to już niestety odrzuca, no i jak masz mega ch*jowe mikro, czy jesteś przed mutacją.
polubienia 0 +1

www
RE: Detale w grach i ilość klatek na sek
trzeba wypośrodkować,bo ja nigdy widzowi nie wrzuce filmu z wszystkimi ustawieniami na low. gram i nagrywam tylko cs:go,ustawietnia na jakich gram - średnich. nagrywam w 100 fpsach i daje na yt do 60 w hd oczywiście.

gry powinny być wrzucane przez wszystkich w 60 fspach bez wyjątków,takie jest moje zdanie. szczególnie strzelanki i wyścigówki :)
polubienia 0 +1
RE: Detale w grach i ilość klatek na sek
Ja nagrywam z konsol, głównie PlayStation 4 i wiadomo, mam bardzo wysoką jakość obrazu, ale myślę, że to jednak nie jest wszystko. 1080p to standard, bo nie chcę wrzucać komuś takich gier jak DriveClub, The Last of Us czy Lords of the Fallen w niższej jakości. Tutaj tylko rodzi się pytanie, czy każdego PC jest w stanie to pociągnąć, i czy warto usilnie walczyć o Full HD, gdy sprzętowo jest to nie do uzyskania? :)
polubienia 0 +1

www