Detale w grach i ilość klatek na sek
|
||||
Detale w grach i ilość klatek na sek
Jak jest u was? wy nagrywacie na ultra pięknej jakości? czy po prostu średnie wystarczą? tak samo jest z klatkami (mowa o fps) czy musi być te chociaż 30? ja wiem ze się przyjemniej ogląda, ale też widziałem jak się zacinało niektórym i wszystko było spoko. wytłumaczy mi to ktoś? |
||||
|
||||
RE: Detale w grach i ilość klatek na sek
Jednak takich ludzi nie ma dużo, i bardzo dobrze, bo liczy się to, jak się gra i komentuje, a nie na jakich detalach się gra... Jak ktoś potrafi fajnie przedstawić grę i komentować ją podczas grania, to jakość jest nieistotna, jeżeli jednak komputer oferuje grę na dobrej grafice, to czemu z niej nie skorzystać? (Wydaje mi się, że 30 FPS to już niestety podstawa...) |
||||
|
||||
RE: Detale w grach i ilość klatek na sek
|
||||
|
||||
RE: Detale w grach i ilość klatek na sek
Pamiętacie kiedyś było inaczej ) teraz jakieś hejterzy się zrodzili, trolle i inne takie... omg szkoda gadać |
||||
|
||||
RE: Detale w grach i ilość klatek na sek
Teledyski z lat 80'tych rozpikselowane wrzucone w 360P się ogląda po dziś dzień i ktoś narzeka na jakość? Nie. Trzeba rozróżniać dwie sprawy. Na nic 4K 100 FPS kiedy nic nie przyciąga do ekranu. Przyciągać ma nagrywający swoją osobą i nikt nie będzie patrzył na nie najwyższą jakość obrazu. Roje, Rocki, Isamu i Ci inni mogą walić materiał o połowę gorsze i będą oglądani bo to dla ich samych się ogląda, a nie dla gry. Ona jest tłem. Co innego kanały nastawione na jak najwyższą jakość obrazu gdzie jest ona wymogiem, a nie dodatkiem. Przykładowo mój gdzie wszytko musi być na tip top. Nagrywam FHD, 120 FPS, Ultra detale odkąd tylko zacząłem to robić. Taka jest specyfika kanału. Mam wiele podróbek na YT. Mój materiał: FHD, nagrywane 120 FPS, mnóstwo czasu spędzone na wyszukiwaniu odpowiedniej mapy i ustawiana się aby detale były idealnie oświetlone. Wszystko sklepane na miarę. https://www.youtube.com/watch?v=Vq2ixXSBXKI Podróbka: Zacina się, sztucznie rozciągnięte do 4K, nagrywane w zbyt małej ilosci FPS czego skutkiem jest brak płynności, brak 60 FPS, giwery totalnie szare i nie oświetlone. Brak widocznych detali. Tutaj jest lepiej bo gościu już chyba ogarnia, że robi źle, ale inne jego filmy to ewidentie kopiuj wklej + quality -100% https://www.youtube.com/watch?v=b3COKV-TWSk Tutaj nalezy walczyć o każdy gram jakości. W przypadku lecplejerów to nie jakością obrazu zdobywasz widzów tylko sobą. Dlatego popadniesz w błędne koło tłumaczenia sobie, że jak odpicujesz materiały to zdobędziesz sławę i że to jest przyczyna małej widowni. Nie jest. Suzuki7153 napisał(a):liczy się to, jak się gra i komentuje, a nie na jakich detalach się gra... Dokładnie tak! |
||||
|
||||
RE: Detale w grach i ilość klatek na sek
|
||||
|
||||
RE: Detale w grach i ilość klatek na sek
wolę oglądać na 30 fps bez przycinek, ale na mniejszych detalach. Niż ścinki co chwila ale na ultrahiper szczegółach. |
||||
|
||||
RE: Detale w grach i ilość klatek na sek
Serio, nie ma robienie nic na siłę. Im bardziej się starasz tym gorzej to wychodzi, a co do jakości... Mi tam starczą średnie detale, no i jestem zwolennikiem wyłączania opcji tego rozmycia w ruchu w grze, bo wcale to ładnie nie wygląda, a i tak widzę, że większość(nawet ci z maszynkami do ultra) wyłączają tą opcję nie tylko dlatego, że youtube okropnie zaniża bitrate(co jest zrozumiałe, przy tak dużej ilości letsplejów dziennie wysyłanych na ich serwery) Oczywiście jak się gra zacina to już niestety odrzuca, no i jak masz mega ch*jowe mikro, czy jesteś przed mutacją. |
||||
|
||||
RE: Detale w grach i ilość klatek na sek
gry powinny być wrzucane przez wszystkich w 60 fspach bez wyjątków,takie jest moje zdanie. szczególnie strzelanki i wyścigówki |
||||
|
||||
RE: Detale w grach i ilość klatek na sek
|
||||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|