Spadek zarobków
|
||||
Spadek zarobków
|
||||
|
||||
RE: Spadek zarobków
Z moich obserwacji to styczeń, luty przynoszą najmniej i okres wakacji. |
||||
|
||||
RE: Spadek zarobków
|
||||
|
||||
RE: Spadek zarobków
|
||||
|
||||
RE: Spadek zarobków
Spadek w kliknięciach CTR da się zauważyć po stronie reklam displayowych, ale to żadna nowość - trend ten trwa od dawna. Za to od ok 3 tygodni coraz bardziej zwyżkuje CTR reklam wideo. Przykładowo dziś CTR dla reklam wideo jest z pewnością jednym z najwyższych w historii - 25% ! Wczoraj też było nadzwyczaj dobrze - 17,5%. Średni wieloletni CTR dla reklam wideo to u mnie to 8,8% .. Szkoda tylko, że w porównaniu do np grudnia samych reklam wideo wyświetla się dużo mniej. W grudniu reklamy wideo stanowiły 10,5% wszystkich wyświetlonych reklam natomiast w lutym jest to już tylko 6,1%. |
||||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|