Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Dikej

2
Star  Dikej
Link do kanału: http://www.youtube.com/user/DikejPL

Co nagrywasz?
Aktualnie krótkie filmiki z gier i Photoshopa


Osiągnięcia: 210 widzów +30000 wyświetleń 100 filmów

Coś o mnie :):
Mam na imię Dominik lat 19. Zacząłem nagrywać na YouTube ponieważ spodobały mi się filmy formy let's play dawno temu dokładnie w 6 klasie podstawówki. Nie nagrywałem wtedy bo nie chciałem skarać słuchacza głosem dwunastoletniego chłopca :D O mojej chęci nagrywania let's play przypomniał mi nie dawno nie jaki MicroPL.

To by było chyba na tyle zapraszam do oceniania mojego kanału :)

Pozdrawiam DikejPL

A tu nowy odcinek:


0 +1
231
RE: Dikej
Wchodzę na twój kanał i widzę spoko baner, podoba mi się, chociaż mam wrażenie, że bez napisów 'Subskrybuj, 'Lajkuj', oraz 'Komentuj' byłby o wiele lepszy. Awatar jest ok. Są miniaturki, w niektórych pojedyńczych filmach zauważyłem, że ich brakuje.
Napisz jeszcze coś w opisie kanału. Odcinki nie pojawiają się za często, postaraj się to poprawić.
Widzę, że starasz się urozmaicać tematykę kanału, postaraj robić się to regularniej a będzie dobrze :D

Teraz przejdźmy do oceny filmiku, oceniam na podstawie KASIA LECI NA ACE!!! CS:GO

Jest HD. Opisuj bardziej swoje filmiki. I cóż w sumie nie ma tutaj co komentować, jakość audio słaba, nagrywasz dźwięk mikrofonem wbudowanym w laptopie ? Fajnie, że dodałeś obraz kamerki, jakość jego nie jest najgorsza, wręcz dobra. Odcinek jest dobrej długości, w sam raz, bez problemu da się zobaczyć do końca. Co do samego komentarza, to w sumie nie mam tutaj co oceniać, jest dobrze.

Teraz przejdźmy do oceny
Awatar : 8.5/10
Baner : 8.5/10
Miniaturki : 8/10
Komentarz : 8/10
Jakość audio : 3/10

Ogólna ocena 8/10

Oceniłem twój kanał, w wolnej chwili zerknij, oceń też mój :)
http://letsplej.pl/t-57328-jan-zbedny
1 +1

18
RE: Dikej
Dobrze pora Ocenić Twój Kanał :
Jakość audio i wideo jest dobra
Avatar Zmieniłbym na coś związanego z grami lub przerobił :P
Banner jest ok
Informacje o Kanale podobają mi się, są dla mnie ważne.
Tematyka kanału ciekawa, szkoda, że filmy dodajesz nie regularnie.
Miniaturki w filmach są dobre.
Ogólnie Kanał rozwojowy, wrzucaj więcej filmów, przed Tobą sukces. :)
1 +1
www
29
RE: Dikej
Jakość mikrofonu średnia, jeśli chcesz prowadzić dalej kanał to w przyszłości pomyślałbym o jakimś lepszym mikrofonie. Komentarz może być, nie przynudzasz jakoś, ale też nie porywasz. Dobrze słychać ciebie i audio z gry. Filmy wrzucasz często, bardzo fajnie. Obraz serwujesz widzom w 720p jest to standard, ale można lepiej jak np. 60fps lub 1080p (no chyba, że nie masz za dobrego kompa, wtedy nie ma sensu renderować film 3h).Co do wyglądu kanału, avatar spoko, fajnie wyszedłeś xd, banner również spoko, tylko jakoś miniaturki nie przypadły mi do gustu.

Powodzenia w dalszym kręceniu!!!
1 +1

431
Automatyczna odp - Dikej
Temat został zarchiwizowany. Jeżeli chcesz przywrócić temat, użyj przycisku "Reportuj".
0 +1

www