Action + SoundBlaster Tactic 3D alpha = Awaria audio

Action + SoundBlaster Tactic 3D alpha = Awaria audio
Witam.
Mam dziwny problem z Actionem. Mianowicie przy próbie nagrania czegoś przy rzeczonym headsecie wysiada całkowicie audio, odtwarzania multimediów, itp. Nie wiem czym to jest spowodowane, zwłaszcza że program jest legalny (do tych co kojarzą moje poprzednie perypetie, tak, odzyskałem klucz).
Co ciekawe z headsetem Logitech G430 tego problemu nie ma, nie lubię jednak używać go do pracy z Action, bo wymusza korzystanie z nagrywania Surround (A Action zgrywa dźwięk wielokanałowy jakimś kosmicznym, nieobsługiwanym przez połowę normalnych aplikacji kodekiem).

Czy ktoś orientuje się jak rozwiązać problem? Nie wiem czy to wina samego procesu nagrywania (program nie powoduje żadnych błędów, dopiero odpalenie nagrywania wszystko psuje), czy headsetu, i jego konfiguracji. Gdyby ktoś wiedział co to, byłbym bardzo wdzięczny za pomoc.
polubienia 0 +1
RE: Action + SoundBlaster Tactic 3D alpha = Awaria audio
Podbijam!
polubienia 0 +1
RE: Action + SoundBlaster Tactic 3D alpha = Awaria audio
Czy chodzi ci o to, jak przerzucić swój głos z wielokanałowego do np Audacity?
polubienia 0 +1

RE: Action + SoundBlaster Tactic 3D alpha = Awaria audio
Niestety, tu chodzi o to, że Potrafi całkowicie paść audio, w sensie po odpaleniu nagrywania nie ma żadnego dźwięku systemowego, a mikrofon strasznie trzeszczy. O ile wyłączenie audio da się ogarnąć odpalając pierwsze nagrywanie po włączeniu programu z odpalonym Windows Media Playerem (Nie wiem czemu, ale działa, potem już dźwięk się nie wyłącza i działa w grach). O tyle trzasku i metalicznego dźwięku mikrofonu nie da się ogarnąć. Headset jest sprawny, bez Action! nie czyni żadnych problemów.
polubienia 0 +1