Kod PHP:
using UnityEngine;
using System.Collections;
public class Map_Generator : MonoBehaviour {
int x;
int y;
bool i = false;
int [,] tablica = new int[2, 2];
void Start () {
x = Random.Range(0,1);
y = Random.Range(0,1);
tablica [0, 0] = x;
tablica [0, 1] = y;
while (i == false){
if (x == tablica [0, 0] && y == tablica [0, 1]) {
x = Random.Range (0, 1);
y = Random.Range (0, 1);
} else {
tablica [1, 0] = x;
tablica [1, 1] = y;
i = true;
}
i = false;
}
Debug.Log(tablica[0,0] + " -x0");
Debug.Log(tablica[0,1] + " -y1");
Debug.Log(tablica[1,0] + " -x1");
Debug.Log(tablica[1,1] + " -y0");
}
}
Końcowo chcem stworzyć algorytm do losowania 64 różnych par, a głupi unity nie pozwala wylosować 2 różnych liczb w 1 skrypcie i wpada w nieskończoną pętlę ("i" nigdy nie staje się true).