Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Nagywanie obrazu z gry z dźwiękiem, czy osobno?

Music  Nagywanie obrazu z gry z dźwiękiem, czy osobno?
Witam wszystkich :)

Chciałbym zapytać czy lepiej to brzmi w momencie gdy nagrywamy obraz wraz z dźwiękiem np. w Action!, czy lepiej nagrać osobno obraz w action!, i oprócz komentarza słownego na jednym tracku, nagrywać też dźwięki systemowe (gry) na drugim tracku?

Również chciałbym się zapytać co zrobić w przypadku gdy mam włączoną opcję "miks stereo" na karcie dźwiękowej (można w audacity nagrywać dźwięki systemowe), ale po odpaleniu jakiejś piosenki czy czegokolwiek audacity nie nagrywa żadnych dźwięków :(
polubienia 0 +1

RE: Nagywanie obrazu z gry z dźwiękiem, czy osobno?
Osobno, masz taką opcję w Action, nie musisz kombinować, zaznacz "dźwięk wielokanałowy" i "nagrywaj mikrofon do oddzielnej ścieżki".
polubienia 0 +1

www
RE: Nagywanie obrazu z gry z dźwiękiem, czy osobno?
Chodziło mi o to czy jak w coś gram np. BF'a, to osobno nagrywać obraz z BF'a i dźwięk z BF'a czy razem. To, że komentarz i dźwięki systemowe to wiem.
polubienia 0 +1

RE: Nagywanie obrazu z gry z dźwiękiem, czy osobno?
Nagrywaj oddzielnie, zawsze będziesz mógł zmieniać głośność jeżeli któraś ścieżka będzie zbyt głośna bądź zbyt cicha.
polubienia 0 +1

www
RE: Nagywanie obrazu z gry z dźwiękiem, czy osobno?
Chodzi mi bardziej o jakość dźwięku nagrywanego za pomocą programu Action!, bo nadal jak nagram dźwięk wraz z obrazem, to mogę w każdym programie edytorskim przyciszyć ścieżkę dźwiękową z nagrania video, o komentarzu już nie wspomnę.

Chyba nikt nie zrozumiał pytania :/
polubienia 0 +1

RE: Nagywanie obrazu z gry z dźwiękiem, czy osobno?
Jakość dźwięku nagrywana z Action'a i z innego programu jest praktycznie taka sama, więc nie widzę sensu nagrywania osobno tego i tego.
polubienia 1 +1

RE: Nagywanie obrazu z gry z dźwiękiem, czy osobno?
Dzięki :)
polubienia 0 +1