Moje filmy przed przesłaniem na YT są w dużo lepszej jakości niż po przetworzeniu, głównie podczas ruchu textury w grach tracą wyrazistość.Nie piszcie mi że to normalne bo tak nie jest, wielu YT-berów ma obraz jak żyleta bez względu na to so się dzieje na ekranie. Możliwe że potrzebny będzie odpowiedni bitrate, taki żeby YT zbytnio go nie mielił albo zmiana w ustawieniach renderingu.
Dla porównania 2 screeny, przed przesłaniem filmu i po.
Przed:
Bezpośreni link do FHD: http://i.imgur.com/N1ihIlz.jpg
Bezpośreni link do FHD: http://i.imgur.com/t6uzinV.jpg
Cały film:
W GTA jest bardzo duzo detali ale zrobiłem taki sam test w CS:GO i tam tekstury też są rozmazane.
Film nagrany w 60 fps, wyrenderowany też w 60 fps FHD
Zmiana bitrate z 20k bps na 50k bps nic nie daje, właściwie od 15k wzwyż już nie ma żadnej różnicy.
Moje ustawienia SV:
+ Disable resamble, ale nie jest to konieczne bo obraz jest wyrazny po wrzyceniu w SV, wiec czasem nie zmieniam tego.
A tutaj filmy z jakościa do której dążę:
https://www.youtube.com/watch?v=bcIG277PUX8
https://www.youtube.com/watch?v=n3htiWKmMSg