Od niedawna zacząłem myśleć o nagraniu let's pleju na YouTube. Podchodzę do tego bez większych ambicji, ot kilka lub więcej filmów dla frajdy Rzetelnie się przygotowałem: zakupiłem mikrofon, pobrałem i zainstalowałem wszelkie programy potrzebne do tego celu( m.in program do nagrywania montażu, program graficzny do grafik na kanał) i sądziłem, że jestem gotów.
Postanowiłem, że zacznę od nagrania kilku odcinków gry S.K.I.L.L. - Special Force 2. Kiedy przed nagraniem wypróbowałem jak to wszystko będzie chodzić. Okazało się, że gra laguje podczas nagrywania!!! Wymagania zarówno minimalne, jak i zalecane mój sprzęt spełniał bez żadnych trudności.
Oto wymagania gry i mój sprzęt:
Kategoria: minimum: zalecane: mój komputer:
CPU: P4 3,0 GHz lub podobny Core2 Duo E6600 lub podobny AMD Athlon II X2 250 Processor
RAM: 1 GB. 2 GB. 2 GB.
Karta graficzna: Geforce 6600 lub podobna Geforce 8600 GT lub podobna ATI RAdeon HD 5500 Series
HDD: 4 GB. 4 GB. Miejsca nie brakuję
System operacyjny: Windows XP Windows XP, Vista, 7 7
DirectX: DirectX 9.0c DirectX 9.0c DirectX 9.0c
Próbowałem zmniejszać ustawienia gry na najniższe możliwe, a efekt był taki sam. Sądzę, że problem może leżeć w programie do nagrywania, którym się posługuję. Ów program to "oCam". Jeśli chodzi o jego ustawienia to wszystko standardowe( 30 klatek na sekundę itd.). Możliwe, że używanie go może zbyt bardzo obciążać system( tak przynajmniej myślę).
Wszystkich, którzy mieli podobny problem proszę o odpowiedź. Jeśli jest tak jak myślę to czy ktoś mógłby podrzucić w odpowiedzi jakiś BEZPŁATNY program do nagrywania, który nie obciążałby aż tak systemu.
Za odpowiedź podziękuję tu z góry jak i po otrzymaniu odpowiedzi
Pozdrawiam, Nentix
Notatka od Piotru, 01-03-2016 18:03:
To jest dział poświęcony poradnikom, a nie problemom. Przenoszę. |