Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Co Nagrywac ze slabym kompem

1
Youtube-red  Co Nagrywac ze slabym kompem
Siema . nagrywam juz ok 2 miesiące i tak średnio bym powiedział dlatego chcialbym sie przebiesc na gameplay . i tu pojawia sie problem bo mam troche slabego kompa ;( . chodzi o to byście polecili jakąś starszą grę lub mniej wymagającą bym mogł spokojnie nagrywac i było to ciekawe . z góry dzięki za sugestie .  Lol
0 +1

www
171
RE: Co Nagrywac ze slabym kompem
pójdź z nim na piwox.. podaj jakieś specyfikacje kompa..
0 +1

www
11
RE: Co Nagrywac ze slabym kompem
Na starociach raczej nie poszalejesz z widownią - nie nagrywać i zbierać na kompa :D
0 +1
526
RE: Co Nagrywac ze slabym kompem
Nic nie nagrywaj, bo się nie przebijesz między dzieciakami z kompami za 10k z komunii.
0 +1

www
0
RE: Co Nagrywac ze slabym kompem
Może hearthstone póki nie uzbierasz na nowy komputer się nada.
0 +1
5
RE: Co Nagrywac ze slabym kompem
Albo jeśli nie jest tak masakrycznie słaby może Prototype? Najbardziej wymagający jest chyba w kwestii procka
0 +1
3
RE: Co Nagrywac ze slabym kompem
ZlyMaciek napisał(a):Nic nie nagrywaj, bo się nie przebijesz między dzieciakami z kompami za 10k z komunii.
Jak jeszcze pamiętam to Curse of the aztecs u ciebie został nagrany na i3 procku i radeonie ;)
-
Zależy jakie gry chcesz nagrywać, polecam emulatorka ps1, konfigi znajdziesz na www jak zoptymalizować na starych kompach.
0 +1

11
RE: Co Nagrywac ze slabym kompem
Szczerze to chyba pozostają ci karcianki do nagrywania, oczywiście z aktualnym sprzętem.
0 +1
1
RE: Co Nagrywac ze slabym kompem
Znaczy doobra bo widze ze tu za bardzo to odebraliscie procesor i3
Mam takiego ze np fifa 15 chodzi a 16 laguje wiec tragedii nie ma
0 +1

www
1 226
RE: Co Nagrywac ze slabym kompem
Yannick napisał(a):Siema . nagrywam juz ok 2 miesiące i tak średnio bym powiedział dlatego chcialbym sie przebiesc na gameplay . i tu pojawia sie problem bo mam troche slabego kompa ;( . chodzi o to byście polecili jakąś starszą grę lub mniej wymagającą bym mogł spokojnie nagrywac i było to ciekawe . z góry dzięki za sugestie . Lol

Jak umiesz zrobić dobre show to każdą grę nagraj jaka poleci.
Jak nie umiesz zrobić show i przyciągnąć widza to żadnej bo nikt i tak tego nie obejrzy.
0 +1

www