Renderowanie, a słaba specyfikacja sprzętu
|
||||
Renderowanie, a słaba specyfikacja sprzętu
Postanowiłem powrócić do nagrywania. Postanowiłem powrócić z dobrą jakością video/audio. Zakupiłem nową kartę graficzną i mikrofon. Postanowiłem nagrać testowy, 20 minutowy materiał. W tym momencie powiem, ze posiadam procesor Intel Quad Q6600 i kartę graficzną Gigabyte GTX750Ti. Szukałem karty graficznej z technologią CUDA, która oferowałaby mi szybsze renderowanie grafiki i materiałów filmowych. Ale cóż - trochę się przejechałem. Moja karta nie jest obsługiwana przez Adobe Premiere Pro. Więc moja karta graficzna pomaga mi tylko w podglądzie materiału. A szkoda. Zostaje mi procesor. Przestarzały na podstawce LGA 775. Wracając do materiału testowego. 20 minutowy film, na rekomendowanych ustawieniach dla YouTube wg. gotowego APP, renderował się ok. półtorej godziny. Film waży 1,7GB, a przy prędkości wysyłania 1mb/s mogę co najwyżej wysyłać filmy nocą, czego nie jestem zbytnio fanem. Czy ktoś posiada z Was ustawienia renderingu pod takie akcje? Jaki kodek jest dobry w porównaniu jakość = pojemność? **Filmy w jakości 1080p/30fps |
||||
|
||||
RE: Renderowanie, a słaba specyfikacja sprzętu
|
||||
|
||||
RE: Renderowanie, a słaba specyfikacja sprzętu
Happy napisał(a):Szukałem karty graficznej z technologią CUDA, która oferowałaby mi szybsze renderowanie grafiki i materiałów filmowych. Technologia CUDA w żaden sposób nie wspomaga procesu renderowania. Obsługę karty w Adobe dodaje się w pliku w notatniku. |
||||
|
||||
RE: Renderowanie, a słaba specyfikacja sprzętu
Tianse napisał(a):Technologia CUDA w żaden sposób nie wspomaga procesu renderowania. Obsługę karty w Adobe dodaje się w pliku w notatniku. Zastępuje CPU w procesie renderowania. |
||||
|
||||
RE: Renderowanie, a słaba specyfikacja sprzętu
|
||||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|