Dxtory - nieakceptowalna wydajność

Dxtory - nieakceptowalna wydajność
Cześć Sou.

Mam pytanie odnośnie DxTory. Program jest dobry tego nie ukryję ale męczy mnie jedna kwestia. Jest dobry pod względem nagrywania gier w trybie okienka. Na fullscreen nie da się po prostu przy tym ani grac ani nagrywać. Fraps w moim przypadku radzi są wręcz wyśmienicie. Nie mam słabego sprzętu, więc wina tego odpada. Jedynie co może być problemem to stary już dysk twardy tyle, że powinien stwarzać też problem dla Frapsa a tego nie robi. Czy masz jakieś racjonalne wytłumaczenie czemu tak się dzieje ?

Notatka od Kulturalny Wilk, 24-06-2012 19:17:

Oddzielone. Albo pisz PM takiej treści, albo wątek w "Problemach i pytaniach".

polubienia 0 +1
www
RE: Dxtory - nieakceptowalna wydajność
1. Czytaj notatkę.
2. Jakie masz ustawienia kodeka?
3. Próbowałeś kodek Lagarith? Zanim odpiszesz że nie - sprawdź właściwy poradnik tutaj i spróbuj.
polubienia 0 +1

www
RE: Dxtory - nieakceptowalna wydajność
Ustawienia kodeka mam na low quality. Co do Lagarith również używałem i jest ten sam problem. Lagarith jest ustawiony domyślnie. Dodam że z opcją kompresowania tez sprawdzałem i nie było żadnej różnicy. Wszystko oczywiście tyczy się nagrywania podczas gdy gra jest ustawiona na Fullscreen.
polubienia 0 +1
www
RE: Dxtory - nieakceptowalna wydajność
Zawsze możesz ustawić grę w oknie. Później Menadżer urządzeń > Maksymalizuj grę i powinno rozciągnąć Ci obraz na cały ekran. Obraz i tak nagra się w odpowiedniej rozdzielczości.
polubienia 0 +1

RE: Dxtory - nieakceptowalna wydajność
Nie bardzo zrozumiałem Twoją odpowiedź. Jak w menadźerze urządzeń można maksymalizować grę ?
polubienia 0 +1
www
RE: Dxtory - nieakceptowalna wydajność
Ja mam tak samo, Dxtory u mnie wcale nie jest wydajniejszy.

A przypadkiem nie jest tak że jak masz ustawione na low to bardziej zmula kompa bo musi kompresować ?
polubienia 0 +1

RE: Dxtory - nieakceptowalna wydajność
Ciężko powiedzieć. Nie wiadomo w sumie od czego to zależy. U mnie Fraps + Fullscreen nagrywa się całkiem dobrze, natomiast DxTory + Fullscreen to przeważnie spadek FPS z 80 na 18.
polubienia 0 +1
www
RE: Dxtory - nieakceptowalna wydajność
Prawdopodobnie macie proc lepszy od karty graficznej i dlatego Fraps, który używa dużo pierwszego znacznie lepiej działa niż Dxtory obciążający to drugie.
polubienia 0 +1

www
RE: Dxtory - nieakceptowalna wydajność
Na przykładzie CoD4 u mnie. Odpalam grę CoD4 - uruchamia mi się ona w oknie 1280x720 (rozdzielczość pulpitu 1920x1080 17" laptop). Później odpalam Menadżer Zadań (sorry porąbało mi się). Następnie na liście "Zadań" klikam PPM na CoD4 wybieram "Maksymalizuj". Wtedy obraz rozciąga się na pełen ekran. Wiadomo po czymś takim obraz nie wygląda jakość super. Natomiast nagrywa się wszystko do 1280x720 i w takiej rozdzielczości nie ma pixelozy. To tak jak byś miał film w 1280x720 i rozciągnął robi się to samo hehe. Więc o jako takiej pixelozie nie można tutaj mówić.


Kern3l a czy to nie jest tak, że niektóre kodeki zużywają bardziej kartę graf a inne procek i dysk? Może źle powiedziałem raczej chodzi mi o rodzaj kompresji w kodeku. Nie wiem do końca jak to wytłumaczy czy chodzi o kodek czy o kompresje w kodeku. Czytałem to albo na forum PlayClaw albo na ich "tutorialach". Nie mogę teraz tego znaleźć kurcze ...
polubienia 0 +1

RE: Dxtory - nieakceptowalna wydajność
Hmm Procesor AMD Phenon II X4 965 przetaktowany z 3.4 - 3.8 GHz a karta GeForce GTX570. Ciężko powiedzieć, żeby procek był lepszy nawet po podkręceniu.

DominicoGame planuje nagrywać filmiki w TruHD i nie bawić się ze skalowaniem z 720p na 1080p. Dla mnie widać różnicę, natomiast dla kogoś, kto na co dzień nie ma z tym styczności jej nie zauważy. Może inaczej gdy chce zrobić filmik w 1080p nie będę nagrywał materiału w innej rozdzielczości niż 1920x1080.
polubienia 0 +1
www