ZagrajmyW na LetsPlej.pl

Pełna wersja: Synchronizacja dzwięku z grą + program do renderowania/konwertowania
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Oddaję honor i przepraszam, uniosłam się, bo ciągle ktoś pyta o konwertowanie dot. starszych wersji Actiona (wcześniej nie nagrywał do AVI) równie często co rozpowszechniają herezje o tym, że Fraps dzieli pliki na fragmenty po 4 GB (kiedyś tak było, od iluś tam wersji już nie). Acz dodam, że lepiej używać programów typu Sony Vegas czy inny NLE niż konwerterów. Z mojego doświadczenia wynika, że konwerter potrafi w bardzo brzydki sposób doprowadzić do problemów z audio i wideo w filmie wrzuconym na YT mimo tego, że na komputerze z filmem wszystko było ok. Actiona testowałam tylko w trialu, nie sprawdziłam czy VirtualDub sobie z kodekiem radzi, ale może warto się temu przyjrzeć. Obczaj może jeszcze tutoriale Soushibo odnośnie kompresji (z tego co pamiętam używa m.in. AviSynth). Co do Vegasa jeśli masz w miarę nową kartę nVidii z CUDA to możesz prawdopodobnie włączyć sobie wspomaganie renderowania przez Twoje GPU - czas renderu prawdopodobnie skróci się o prawie połowę.
Proponuję, byś przejęła inicjatywę i dopisała to do wiki, a następnie jedynie byś linki puszczała gdy ktoś takie rzeczy pisze. Co Ty na to?
#Kern3l
Popieram pomysł :). Chętnie przeczytam kompendium wiedzy zrobione przez WW :).
@Kern3l: Nigdy wcześniej nie uzupełniałam niczego w żadnej wiki. Jak brak doświadczenia w tej materii nie jest przeszkodą, to gdy uporam się z pracą nad którą siedzę obecnie mogę coś poskładać na wiki. No i ktoś będzie musiał to przejrzeć, żeby się nie okazało, że gdzieś walnęłam jakieś farmazony. Przy okazji zmobilizuje mnie to wreszcie do zrobienia tutoriali, które chodzą mi po głowie...
Jeśli wiesz co chcesz napisać, a barierą jest jedynie brak doświadczenia w pisaniu wiki - służę radą na PM.
Stron: 1 2