ZagrajmyW na LetsPlej.pl

Pełna wersja: MAGNOLIA NETWORK - Sieć Partnerska Dedykowana Dla Polaków
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Sou napisał(a):Zarobki się podaje z ogólnych wyświetleń a nie generujących przychody...
łejt, łot?
Mając miesięcznie np. 50k wyś z czego 30k płatnych to Ty sou dzielisz ilość hajsu przez 50k? Przecież to bez sensu wtedy CPM zaniżają ludzie z telefonami i adblockami.
Sou napisał(a):
Musk napisał(a):Póki co mam na 12k wyswietlen generujacych przychody zarobione 11$, wiec nie jest zle

Zarobki się podaje z ogólnych wyświetleń a nie generujących przychody...

Że co? Sou czy Ty widzisz co piszesz?
lanceq napisał(a):
Sou napisał(a):
Musk napisał(a):Póki co mam na 12k wyswietlen generujacych przychody zarobione 11$, wiec nie jest zle

Zarobki się podaje z ogólnych wyświetleń a nie generujących przychody...

Że co? Sou czy Ty widzisz co piszesz?
Z jednej strony ma rację, z drugiej nie. W rzeczywistości powinno podawać się CPM i efektywne CPM, czyli CPM dzielone przez wyświetlenia generujące przychodzy i przez wszystkie wyświetlenia. Bo tym pierwszym CPM można manipulować, a tym drugim nie.
Problem w tym, że same wyświetlenia generujące przychody są zależne od pewnych czynników niestety niezależnych już od samej sieci. Ale wciąż nie rozumiem po co liczyć CPM z wszystkich wyświetleń? W takim wypadku jaki jest cel podawania takiego CPMu skoro % monetyzowanych wyświetleń nigdy nie będzie taki sam w następnym miesiącu.
lanceq napisał(a):Problem w tym, że same wyświetlenia generujące przychody są zależne od pewnych czynników niestety niezależnych już od samej sieci. Ale wciąż nie rozumiem po co liczyć CPM z wszystkich wyświetleń? W takim wypadku jaki jest cel podawania takiego CPMu skoro % monetyzowanych wyświetleń nigdy nie będzie taki sam w następnym miesiącu.

Taki że każda sieć tak podaje? Taki, że każdy wie ile dany kanał ma wyświetleń, a nikt poza właścicielem nie wie ile żądań reklamy ją dostało? lanceq coś się zmieniło przez ostatni miesiąc i teraz podajemy ... no właśnie co? Nawet nie wiem jak taką wartość nazwać bo nikt takiego czegoś nie liczy.

Zasada jest prosta, podaje się RPM bo: "może być przydatna do porównania przychodów w różnych kanałach."

Jak ludzie gdziekolwiek podają zarobki z reklam to po prostu piszą "zarabiam 0,5$ na 1k wyświetleń", "na 100k wyświetleń dostałem w zeszłym miesiącu 100$". Gdzie wyście widzieli podawanie stawek inne? Chyba że Magnolia ma inne standardy.

Ja pi$#@$ co tu się dzieje o_O

P.s Od przekłamywania statystyk nie zarabia się więcej...
Sou napisał(a):Taki że każda sieć tak podaje?

Genialny argument, cpt. obvious. Mamo, daj mi cukierka bo inne dzieci dostają, a ja nie :(

Sou napisał(a):Taki, że każdy wie ile dany kanał ma wyświetleń, a nikt poza właścicielem nie wie ile żądań reklamy ją dostało? lanceq coś się zmieniło przez ostatni miesiąc i teraz podajemy ... no właśnie co? Nawet nie wiem jak taką wartość nazwać bo nikt takiego czegoś nie liczy.


Jak ludzie gdziekolwiek podają zarobki z reklam to po prostu piszą "zarabiam 0,5$ na 1k wyświetleń", "na 100k wyświetleń dostałem w zeszłym miesiącu 100$". Gdzie wyście widzieli podawanie stawek inne? Chyba że Magnolia ma inne standardy.

Wciąż niezrozumiałym jest dla mnie wliczać w CPM wyświetlenia które są blokowane przez adblocki czy urządzenia mobilne, ale dobra Ty wiesz lepiej :)


Sou napisał(a):P.s Od przekłamywania statystyk nie zarabia się więcej...

Obliczanie realnego CPM'u to przekłamywanie statystyk, kurde czego to sie można nauczyć nowego na tym boardzie.
Boże, aż mi się nie chce tych głupot komentować. "Realny CPM", szkoda że kasa już nie taka realna. Bo z takich wyliczeń jakie tutaj uskuteczniacie to kanał z "realnym CPM" 1$ dostanie 50$ za 100k wyświetleń... najs. Jeśli tak jest liczone to twoje "premium CPM" to ładnie ludzi w konia robisz :D
RPM podaje kasę tak, jak napisałem.
rpm effective czyli podzielony przez wszystkie wyświetlenia
rpm monetizable czyli podzielony przez monetyzowane wyświetlenia.

Lanceq, wyjaśnię Ci czemu trzeba tak podawać na przykładzie:

Mam 50 000 wyświetleń. Zarabiam powiedzmy 25 dolarów.
rpm effective wynosi 0,5$.

Ale jeśli moja sieć na Dashboardzi poda mi, że miałem 2000 monetyzowanych wyświetleń, to nagle cudem z mojego 0,5 za tysiaka mam 12,5$! Prawda, że dużo dostaję? Szkoda, że realny CPM wynosi 0,5$.

Dlatego aby mieć wyobrażenie tego, czy warto dołączyć do sieci, powinno podawać się OBIE statystyki.
Raav napisał(a):Dlatego aby mieć wyobrażenie tego, czy warto dołączyć do sieci, powinno podawać się OBIE statystyki.

Jak dla mnie tylko jedną. RPM to RPM, mówi wszystko o zarobkach. Zabawy metodami liczenia zostawmy Rostowskiemu.
A jak dla mnie obie, bo na RPM który podajesz ma wpływ nie tylko efektywność reklam, ale również adblock. Jeśli niefortunnie trafi mi się widownia która w 90% blokuje reklamy, to mój RPM nie będzie miarodajny.

Chyba, że pod uwagę weźmiemy na przykład RPM 10 partnerów, wtedy można opierać się na RPM liczonym od wszystkich wyświetleń.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32