ZagrajmyW na LetsPlej.pl

Pełna wersja: Curse
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42
W tym temacie dzielimy się informacjami, opiniami, doświadczeniami na temat networku Curse, można również zadawać pytania dotyczące tej sieci.
Siec musi byc dobra jezeli dolaczyli do niej multi i vertez :>
Widze takze ze nie rozdaja partnerstw na prawo i lewo.
Chcialbym ogolne info. takie jak:
-Od ilu wys. dziennych/miesiecznych przyjmuja
-Jaki CPM? O ile jest jakis staly.
-Na jaki okres czasu jest dawana umowa?
-Czy maja swoj wlasny dashboard i strone internetowa?
LukixGaming napisał(a):Siec musi byc dobra jezeli dolaczyli do niej multi i vertez :>
I Alien

LukixGaming napisał(a):-Jaki CPM? O ile jest jakis staly.
Tu masz info o CPM: http://www.unionforgamers.com/news/8-eli...p-program/ chyba sprawdzone bo napisane przez człeka z Curse.

Skoro Multi oraz ostatnio Alien zaczęli uczęszczać na tego foruma to czekam na sprawdzone info od nich. :)
Wymagania to chyba 1k widzów.
To jak jest z tym Networkiem. To prawda o tych stałych CPM-ach ?
Jak ja do nich kiedyś pisałem to odpisali że stały CPM jest tylko dla gamerów z USA.
Z tego co się orientuję na chwilę obecną stały CPM jest tylko dla starych partnerów z podpisanymi już umowami. Teraz wprowadzili stawkę 90/10. Dostałem od nich dzisiaj umowę w której jest tzw. no lock-in z 30 dniowym okresem wypowiedzenia .

Za parę miesięcy się odezwę i powiem jak wyglądają zarobki w tej sieci (oraz jak się mają do moich zarobków z TGN) ;)
Czekam jeszcze na jeden raport z TGN'u i w sumie będę miał ich z okresu 6 miesięcy także myślę, że jakiś tam wgląd na to jak to w tej sieci wygląda mam ;) Jestem szalenie ciekaw tego jak sprawa będzie wyglądała w Curse :D Muszę przyznać, że przyciągnął mnie do nich 30 dniowy okres wypowiedzenia umowy.
Mógłbyś podać link do aplikacji (nie tej z oficjalnej strony tylko ten, który wysyłają na skrzynkę YouTube). Bo czekam na niego i nic. Pisałem to supportu i powiedzieli, że mają jakieś problemy techniczne z wysyłaniem wiadomości na YouTube i że może potrwać to kilka dni.
Musisz poczekać na wiadomość która ma przyjść bezpośrednio do Ciebie bo link jest zarazem aktywacją twojego zgłoszenia ;) W związku z tym chyba bezsensownym byłoby wysyłanie mojego linku :D
No tak, masz rację. W końcu kilka dni temu po tygodniu oczekiwań dostałem linka aktywacyjnego. Niestety początek z Course nie wygląda za ciekawie. Czekam już 6 dzień na jakiś odzew od nich i nic. Według informacji na ich stronie kontakt z ich strony powinien być do 2 dni, a oni nadal nie odpisują. Mimo wysłanych kilku e-maili raczej też nie raczą odpisać. Jeśli tak wygląda support tej sieci to współczuje osobą, które u nich są i chcą coś na szybko załatwić.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42