09-02-2018 01:04
Już od dawna liczba wyświetleń nie ma większego znaczenia przy pozycjonowaniu, jeżeli za tym nie idzie wysoki % utrzymania uwagi odbiorców, a wręcz może zaszkodzić, jak jest bardzo niski, czy YT wyczuje, że wyświetlenia są nabite sztucznie. Dlatego większość takich sklepów, nie ma sensu z perspektywy rozwoju kanału.
Zostaje jeszcze AdWords, tylko tam stawki wychodzą kosmicznie. Na tyle na ile testowałem, to przy dobrze przemyślanej kampanii można zejść do 2gr za wyświetlenie - 20zł za 1000 wyświetleń - przy sprzedaży czegoś (produktu/usługi) ma sens, dla "zagrajmy w" raczej średnia opcja.
Zostaje jeszcze AdWords, tylko tam stawki wychodzą kosmicznie. Na tyle na ile testowałem, to przy dobrze przemyślanej kampanii można zejść do 2gr za wyświetlenie - 20zł za 1000 wyświetleń - przy sprzedaży czegoś (produktu/usługi) ma sens, dla "zagrajmy w" raczej średnia opcja.