ZagrajmyW na LetsPlej.pl

Pełna wersja: Mlekolud
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Link do kanału: Mlekolud

Co nagrywasz: GTA Online, Metro, Większe indyki i sporadycznie Minecraft,
              Raz na jakiś czas pojawiają się live'y + kilka tytułów w planie.

Osiągnięcia: 2371 Subskrypcji| 160 000 wyświetleń

Wiek: 20 lat

Opis: Cześć wszystkim, z tej strony mlekolud, to jest mój gamingowy kanał który chciałbym rozwijać, co tu więcej mówić, zapraszam do zapoznania się z filmami :)
Przykładowy film:




Zapraszam do oceny kanału!
Ani jednej opinii? :( Zapraszam do oceniania!
Pierwsze, co się rzuca w oczy: Minecraft. Nie mam nic do tej gry, ale YouTube jest zalany filmami z tej produkcji i wygląda tak, jakbyś tanim kosztem chciał zdobyć dużą widownię. Masz przyjemny głos i wg mnie mógłbyś nagrywać dużo ciekawych serii, niekoniecznie z Minecrafta, bo naprawdę to jest najniższa linia oporu. Chyba że planujesz robić w przyszłości inne serie,a MC był tylko czymś "na chwilę", wtedy jestem w stanie to zrozumieć. To tylko moja opinia i nikt nie musi się z tym zgadzać. O grafikach, miniaturkach, intrach i tym podobnych rzeczach się nie wypowiadam, gdyż nie jestem zwolennikiem bajerów, tudzież ładnych opakowań. Obchodzi mnie sama treść filmu oraz co sobą przedstawia. Powtarzam: głos masz dobry, ale w jakim kierunku pójdziesz w przyszłych filmach zależy od Ciebie. Pozdrawiam.
Dzięki wielkie za opinię! Po prostu ostatnio złapałem zajawkę na Minecrafta i stwierdziłem że zrobię z tego serię jako jedną z kilku, dodatkowo jest jeszcze kilka gier na moim kanale+ za kilka dni przyjdzie nowa karta graficzna co równa się nowym seriom :)
Jak już mówiłem, nie mam nic kompletnie do tej gry. Jedynym problemem Minecrafta jest to, iż jest go za dużo w sieci. Ja sam nie grałem nigdy w niego, bo jakoś mnie nie ciągnie do tej gry, ale muszę uczciwie przyznać, że widziałem również kreatywne filmy, w których ludzie naprawdę potrafili projektować niesamowite budowle. Zatem wszystko zależy od punktu widzenia. Warto jednak mieć szerokie horyzonty i tworzyć zróżnicowane materiały. Tyle od siebie mogę Ci podpowiedzieć. W każdym bądź razie, życzę Ci wytrwałości i osiągnięcia celu, jaki sobie założyłeś :)
Zacznijmy od początku - pierwsze co się rzuciło w oczy, to minecraft i pomimo tego, że sam gram,
już myślałem, że trafię na rozryczanego starego dzieciora :P

Całe szczęście pomyliłem się, ale nie obejrzałem całego minecraft'a,
ponieważ zauważyłem BF'a, więc na podstawie filmów z Battlefield'a ocenię
ten kanał.

Po pierwsze - audio:
- Jakość audio jest ok, Go Mic robi swoje, może to nie to samo co mój Meteorek, ale głos jest słuchalny.
Mogę się tylko przyczepić do tego, że czasami jesteś tak jakby ,,wygłuszony''
- W samej grze też nie ma zakłóceń w dźwięk.

Po drugie - komentarz:
- Ogólnie na plus, ale błagam cię, nie mów o problemach podczas nagrywania!
Dopóki nie powiesz, nikomu to nie powinno mocno przeszkadzać!
- Mówisz, że nie wiesz, jak ludzie to robią, że napierdzielają z komentarzem i
robią dobre statystyki. Taki efekt osiągniejsz jeśli będziesz trenował podzielną
uwagę - jednoczesne komentowanie bez straty na gameplay'u.
- Staraj się być trochę ciekawszy, manipuluj głosem. Chwilowo to jest typowy,
poprawny, niczym nie wyróżniający się let's play z BF'a.

Po trzecie - jakość:
- 720p, standardzik. Niestety wiem jak YT kaleczy filmy po konwersji...
Jeżeli masz możliwość, to staraj się o 60 fps albo 1080p, sam niedawno
zacząłem testować nagrywanie w tych wartościach i powiem ci, że jest
spora różnica.

To tyle ode mnie, mam nadzieję, że jakoś mogłem pomóc :P
Pozdrawiam i sukcesów życzę!
"- Mówisz, że nie wiesz, jak ludzie to robią, że napierdzielają z komentarzem i
robią dobre statystyki. Taki efekt osiągniejsz jeśli będziesz trenował podzielną
uwagę - jednoczesne komentowanie bez straty na gameplay'u."

Xsenor, komentowanie bez straty na gameplay'u? Taki efekt osiągniesz osobno nagrywając gameplay, a osobno komentarz w trakcie montażu. Może i są ludzie, którzy potrafią zachować aż tak wysoką podzielność uwagi, ale im lepszy chcesz wynik, czy też statystyki wykręcić, musi na tym ucierpieć komentarz, nie ma zmiłuj. Mogę to powiedzieć z perspektywy osoby zajmującej się masterowaniem gier, a mówię tu już o poważnym, profesjonalnym graniu i nie wyobrażam sobie komentowania na żywo bardzo ciężkich misji, czy etapów w grze. Zawsze kończyło się to stratą jakości komentarza lub wpadki podczas grania. Osobno komentarz, osobno gameplay - wtedy masz efekt doskonały.
Black Rose napisał(a):Xsenor, komentowanie bez straty na gameplay'u? Taki efekt osiągniesz osobno nagrywając gameplay, a osobno komentarz w trakcie montażu. Może i są ludzie, którzy potrafią zachować aż tak wysoką podzielność uwagi, ale im lepszy chcesz wynik, czy też statystyki wykręcić, musi na tym ucierpieć komentarz, nie ma zmiłuj. Mogę to powiedzieć z perspektywy osoby zajmującej się masterowaniem gier, a mówię tu już o poważnym, profesjonalnym graniu i nie wyobrażam sobie komentowania na żywo bardzo ciężkich misji, czy etapów w grze. Zawsze kończyło się to stratą jakości komentarza lub wpadki podczas grania. Osobno komentarz, osobno gameplay - wtedy masz efekt doskonały.

To da się wyćwiczyć, tylko trzeba najpierw próbować coś takiego robić.
Po pewnym czasie przyzwyczajasz się i nie musisz przerywać komentarza,
żeby się skupić. Gorzej jak masz przerwę od nagrywania, wtedy to może
osłabić tą umiejętność. Mi samemu udało w końcu osiągnąć taki efekt.
Podczas ostatniego Live'a z Trackmanii jednocześnie byłem 1-2 na serwerach
i napierdzielałem komentarzem dosłownie jak profesjonalni komentatorzy.
Xsenor dzięki wielkie za pomocne rady!
Co do mówienia o problemach technicznych, masz rację, ale na szczęście już się tego wyzbyłem.
Urozmaicenie i "uciekawienie" mojego komentarza staram się powoli wprowadzać i ćwiczyć, ale słuszna uwaga.
Niestety na razie jestem zmuszony do 720p, 60 fps się zdarza czasem no i jako takiego bitrate ponieważ jestem ograniczony przez upload dochodzący do 1Mb :/
Xsenor, przecież napisałem wyraźnie, że ja się tym zajmuję na co dzień i wydaje opinię wg własnych doświadczeń. Pozwól, że Ci przedstawię pewną statystykę: otóż wiele z moich filmów, zanim zostały przeze mnie zaakceptowane, jako nadające się do publikacji w sieci, przechodziły przez niesamowitą maglownicę. Zdarzało się, że jedna misja zajmowała mi kilka godzin, nieraz kilkanaście, a czasem nawet kilka dni. Efekt był taki, że miałem świetny film pod względem gameplaya, ale komentarz leżał totalnie. Zrobiłem swego czasu pierwszego Far Cry'a na realistycznym poziomie trudności, bez zgona, bez tracenia paska zdrowia (oprócz jednej misji) i z założeniem, że każdy strzał oddany ze snajperki ma być śmiertelny. Przygotowania i masterowanie tej serii zajęło mi 600 godzin. Czuć było w moim głosie zmęczenie, wyczerpanie i frustrację, ponieważ komentowałem na żywo. Usunąłem ten kanał, mimo że widzów mi przybywało, dostawałem dużo pozytywnych opinii, ale dla mnie to było dno właśnie pod względem komentowania. Nie polecam i przestrzegam przed tym każdego: jeśli chcecie tworzyć materiały z wysokim poziomem komentarza i świetnym gameplayem, najpierw nagrajcie film, później komentarz. Zaoszczędzicie masy niepotrzebnych nerwów, możecie mi wierzyć.
Stron: 1 2