ZagrajmyW na LetsPlej.pl

Pełna wersja: [Minigame, PvP] [1.7.5] Wojny Mobów 2 [20 klas, 8 aren, 4 tryby gry]
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Wojny Mobów 2 – Minigame PvP
Ostatnia aktualizacja wątku: 6 sierpnia 2017


O co tu chodzi?
Wojny Mobów 2 to rozbudowana mapa PvP, której rozgrywka może odbywać się w czterech różnych trybach, z wybieranymi przez gracza warunkami zwycięstwa, na jednej z ośmiu map, za sterami jednej z dwudziestu klas, których lista znajduje się niżej.


Tryby gry:
Wspomniane cztery tryby rozgrywki to:
Każdy na Każdego – Klasyczne PvP w stylu Super Craft Bros. Gracze zostają przeniesieni na arenę i nie schodzą z niej, póki nie zabiją odpowiedniej ilości osób bądź nie zostaną ostatnią żywą istotą w okolicy.
Tryb Drużynowy – Zasadniczo tryb podobny do Każdy na Każdego, z tym że tutaj oczywiście gramy w jednej z dwóch drużyn, których Zabójstwa oraz pozostałe Życia są wspólne dla każdej z drużyn.
Arcade Games – Zmodyfikowana wersja Każdy na Każdego, dodająca możliwość nadania dowolnych z 9 przygotowanych efektów mikstur, takich jak Oślepienie, Niewidzialność lub Siła 2 wszystkim graczom w grze. Efekty te można ze sobą niemal dowolnie łączyć i mieszać.
Zdrajca! – Niezwykły, w pełni funkcjonalny dodatek do mapy. Tryb wzorowany na Trouble In Terrorist Town z Garry’s Mode’a. Wśród graczy losowanych jest 1-2 Zdrajców, którzy otrzymują specjalne przedmioty i muszą po cichu wyeliminować wszystkich Niewinnych zanim upłynie limit czasowy. Występują tutaj również inne, opcjonalne role: Detektyw oraz Werter.

Każdy z trybów ma możliwość edycji warunków zwycięstwa, np. liczby zabójstw, pozostałych żyć lub limitu czasowego.


Zróżnicowane bitwy:
Potyczki oraz starcia masowe urozmaicają mechaniki takie jak: Serie zabójstwBuffy do HP oraz Regeneracji porozkładane na mapach, tajemniczy Dark Buff oślepiający wrogów i teleportujący nas do najbliższego z nich, Ołtarze odblokowujące się co dwie minuty i dostarczające dużo silniejsze przedmioty od standardowych, Mechanika Sprintu, dająca każdemu z graczy co minutę potkę na przyśpieszenie i wiele, wiele innych. Warto nadmienić, że mapy posiadają częściowo losowe punkty respawnu, co w połączeniu z pięcioma sekundami nieśmiertelności tuż po odrodzeniu sprawia spawn-kille zupełnie nieefektywnymi.


Mapy:
Rozgrywki w Wojnach Mobów rozgrywają się na ośmiu specjalnie przygotowanych arenach:
Rezydencja:
Zalecana liczba graczy: 2-3
Fragment miejskiego pałacyku: niewielki plac z ogrodem, otoczony dwupiętrowymi krużgankami. Mała i ciasna arena.
[Obrazek: Rezydencj_qprrxhs.png]


Dola Jeruzalem:
Zalecana liczba graczy: 3-6
Średniej wielkości mapa w postaci opuszczonego, zrujnowanego miasteczka, zarośniętego drzewami i różnymi gatunkami traw. Jej urok jest jedyny w swoim rodzaju.
[Obrazek: 59575f48c7adb_DolaJeruzalem.thumb.png.ca...da700d.png]


Osada:
Zalecana liczba graczy: 3-6
Średniej wielkości, bardzo śliczna i kolorowa mapa. Średniowieczna osada z chatami krytymi strzechą, drewnianą studnią oraz uroczym kamiennym kościółkiem.
[Obrazek: Osada.thumb.png.9cce7c1b27b7c768c15a4c63be3661e2.png]


Bliźniacze Mosty:
Zalecana liczba graczy: 4-8
Średniej wielkości mapa, o pagórkowatym krajobrazie, z porośniętą liliami rzeką oraz dwoma przecinającymi ją mostami.
[Obrazek: 59575fc68cc9b_Bliniaczemosty.thumb.png.f...e9405c.png]


Stos:
Zalecana liczba graczy: 4-8
Duża mapa zbudowana ze skinów znanych Youtuberów takich jak Vertez, JJayJoker, MagdalenaMariaMonika oraz wielu innych. Jedyna arena, z której istnieje możliwość wypadnięcia.
[Obrazek: Stospng_qprrnne.png]

Candyland:
Zalecana liczba graczy: 4-8
Cukierkowy świat, pełen lodów, lizaków i rzek czekolady. Przy tym duża i przestronna arena do walki.
[Obrazek: Candyland_qprrneh.png]

Tropiki:
Zalecana liczba graczy: 6-12
Duża, wielowarstwowa dżunglowa mapa, z jeziorkiem otaczającym ołtarz w centralnej części, a także wiszącymi nad całością dwoma wzajemnie skrzyżowanymi mostami. 

[Obrazek: Tropiki.thumb.png.36f2d835b9d7be99a60c387511579d29.png]


Lodowa:
Zalecana liczba graczy: 6-12
Ogromna, zimna i raczej płaska mapa z rozległymi polanami do bitew.
[Obrazek: Lodowapng_qprrnwe.png]



Klasy Postaci:
Dostępnych jest ich dwadzieścia, podzielonych na pięć podgrup ze względu na styl walki.

Agresorzy:
Czyli klasy oparte na walce bezpośredniej, głównie w zwarciu. Proste w rozgrywce, jednak mające mniejszy potencjał.

Nazwa – Zombie (Aggressor)
Liczba HP – 40
Broń – Kij sharpness 4
Efekty – Brak
Pancerz – Skórzany set, buty Feather Falling 4
Inne – brak

Nazwa – Creeper (Aggressor)
Liczba HP – 20
Broń – Proch sharpness 4
Efekty – Sila 2
Pancerz – Skórzany set z głową Creepera zamiast hełmu, buty Feather Falling 4
Inne – Splash Speed 2 Potion x3

Nazwa – Kurczak (Aggressor)
Liczba HP – 32
Broń – Pióro Sharpness 4 Knockback 1
Efekty – Siła 1
Pancerz – Skórzany set, buty Feather Falling 4
Inne – brak

Nazwa – Żelazny golem (Aggressor)
Liczba HP – 36
Broń –  Żelazna Sztabka sharpness 2
Efekty – brak
Pancerz – Żelazny set, buty Feather Falling 4
Inne – 4 Złote jabłka

Nazwa – Kostka Magmy (Aggressor)
Liczba HP – 20
Broń – Magmowy Krem sharpness 2 fire aspect 3 
Efekty – brak
Pancerz – Skórzany set protection 4, buty Feaher Falling 4
Inne – Splash Speed 2 Potion (20s) x2

Nazwa – Wygnaniec (Aggressor)
Liczba HP – 20
Broń – Żelazna motyka sharpness 6
Efekty – Przyspieszenie 1
Pancerz – Skórzany set prot 2, buty Feather Falling 4
Inne – brak

Nazwa – Wither (Aggressor)
Liczba HP – 40
Broń – Łuk, Nether Star sharpness 2
Efekty – Zwiększony skok, (gdy poniżej 20 HP – Siła 2 oraz Odporność 1)
Pancerz – Skórzany set protection 1, buty Feather Falling 4
Inne – Splash Speed 2 Potion x2


Tacticale:
Klasy oparte na jakimś pomyśle, mechanice. W czystej kalkulacji są słabsze od Agresorów, jednak zastosowanie odpowiedniej taktyki pozwala im bez problemu zabić wcześniej wspomnianych.

Nazwa – Królik z Caerbannog (Tactical)
Liczba HP – 28
Broń – Łza ghasta sharpness 3
Efekty – Siła 1, Zwiększenie skoku 3
Pancerz – Skórzany set (z wyłączeniem hełmu), buty Feather Falling 4
Inne – Splash Speed 2 Potion x5. Począwszy od drugiego zabójstwa, co trzecie zabójstwo dostaje dodatkowy poziom Siły. Kiedy zginie, traci jeden taki poziom. Ponadto, za zabójstwa dostaje Punkt Bonusowy oraz kilka sekund zwiększonej regeneracji

Nazwa – Kałamarnica (Tactical)
Liczba HP – 28
Broń – Ink Sack sharpness 4, drugi Ink Sack knockback 3
Efekty – Widzenie w ciemności
Pancerz – Skórzany set, hełm Respiration 3, buty Feather Falling 4
Inne – Splash Blindness 1 Slowness 1 Potion x16, Splash Speed 2 Potion (20s) x2, Raz na trzydzieści sekund otrzymuje 10 serduszek absorpcji, które znikają po 20 sekundach

Nazwa – Posuch (Tactical)
Liczba HP – 28
Broń – Kij Sharpness 4
Efekty – Odporność 1
Pancerz – Skórzany set Prot 1, buty Feather Falling 4
Inne – Splash Hunger 8 Slowness 2 Potions (10s) x16

Nazwa – Enderman (Tactical) 
Liczba HP – 32
Broń – Enderperły sharpness 4 knockback 3
Efekty – Niewidzialność
Pancerz – Skórzany set, buty Feather Falling 10
Inne – 16 enderpereł

Nazwa – Farlander (Tactical)
Liczba HP – 28
Broń – Złota motyka sharpness 4
Efekty – 12 sekund Niewidzialności, Przyśpieszenia 2, Odporności 1, Siły 2 i Regeneracji 2 (nadawane co 20 sekund)
Pancerz – brak
Inne – brak

Nazwa – Pająk (Tactical)
Liczba HP – 28
Broń – Oko Pająka sharpness 4
Efekty – Przyśpieszenie 1, Zwiększenie skoku 2
Pancerz – Skórzany set, but Feather Falling 4
Inne – Splash Speed 2 Potion x5, Dostaje punkt bonusowy co 30 sekund (zamiast 60)


Poke Masterzy:
Klasy oparte na pomyśle doskocz-uderz-uciekaj. Obijanie wrogów to ich specjalność.

Nazwa – Endermite (Poke Master)
Liczba HP – 28
Broń – Płomienny proszek sharpness 2, fire aspect 4, knockback 2
Efekty – brak
Pancerz – Skórzany set, buty Feather Falling 4
Inne – 4x enderperły, Splash Speed 2 Potion x5, Zabijając wroga, przejmuje jego Życie (w trybie do wyczerpania Żyć) lub zyskuje dwa zabójstwa (w trybie do liczby zabójstw)

Nazwa – Smok Kresu (Poke Master)
Liczba HP – 40
Broń – Gwiazdka Pirotechniczna sharpness 2 fire aspekt 4
Efekty – Przyspieszenie 1
Pancerz – Skórzany set, buty Feather Falling 4
Inne – Splash Speed 2 Potion x2, Splash Poison 2 Potion x16, Enderperły x4


Archers:
Klasy łucznicze. Posiadają bardzo duże obrażenia i mobilność, jednak są papierowe i łatwe do zabicia na krótkim dystansie.

Nazwa – Szkielet (Archer)
Liczba HP – 20
Broń – Łuk punch 2 power 1
Efekty – Przyśpieszenie 1
Pancerz – Skórzany set, buty Feather Falling 4
Inne – Splash Speed 2 Potion x2

Nazwa – Blaze (Archer)
Liczba HP – 20
Broń – Łuk Flame 1 Punch 1, Pałeczka Blaze’a Fire Aspect 7 Knockback 2
Efekty – Przyśpieszenie 1
Pancerz – Skórzany set, buty Feather Falling 4
Inne – Zapalniczka, Splash Speed 2 Potion x2


Chaos:
Domyślnie zablokowane klasy. Są dziwne, nietypowe, czasem denerwujące, jednak w sumie to miły dodatek [Obrazek: default_wink.png]

Nazwa – Wiedźma (Chaos)
Liczba HP – 20
Broń – Zboże sharpness 3
Efekty – brak
Pancerz – Skórzany set, buty Feather Falling 4
Inne – 20x Splash Wither Potion, 20x Splash Poison Potion, 3x Stealth Potion, 3x Regeneration Potion, 5x Speer Potion, 3x Strength Potion, 10x Zombie egg, 10x Cave Spider egg, 10x Skeleton egg, 5x Creeper egg, 5x Witch egg

Nazwa – Ghast (Chaos)
Liczba HP – 40
Broń – Łuk
Efekty – Zwiększenie skoku 12
Pancerz – Skórzany set, buty Feather Falling 10
Inne – brak

Nazwa – Herobrine (Chaos)
Liczba HP – 20
Broń – Diamentowa motyka sharpness 4 knockback 3
Efekty – Niewidzialność, Odporność 1, Przyśpieszenie 1
Pancerz – brak
Inne – Splash Speed 2 Potions x5




Wideoprezentacja:
https://www.youtube.com/watch?v=b_mm0KH3K1E



Linki do pobrania:
Linki tylko dla tej wersji: MIRROR 1MIRROR 2
Wersja mapy: 2.0.0
Kompatybilna z: Minecraft 1.7

W paczce do pobrania z powyższych linków znajdują się: mapa Wojny Mobów 2, plik README, plik Minecraft Server 1.7.5, instalka OptiFine dla wersji Minecraft 1.7.5