Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

League of Legends - Turniej 1vs1 - Organizacja/Zapisy

League of Legends - Turniej 1vs1 - Organizacja/Zapisy
EDIT: Padł mi komputer i siłą rzeczy nie mam jak sprawować pieczy nad organizacją tego turnieju. Żałuję, że tak wyszło, ale niestety nie mam na to większego wpływu.

Jeżeli chcesz przejąć organizację - daj mi znać.





Zainspirowany tym tematem postanowiłem zorganizować forumowy turniej 1vs1 w LoLa.

Założenia ogólne
a) Zapisy trwają do 6 stycznia, do godziny 23:59.
b) Gramy na mapie Proving Grounds (ta od ARAMów).
c) Grać może każdy, niezależnie od levelu.
d) By się zapisać, wystarczy podać swój nick w LoLu oraz serwer na którym gracie.
e) Turniej odbędzie się na serwerze, na którym gra większość graczy.
f) Pożyczanie od siebie kont jest dozwolone, ale trzeba to wyraźnie zaznaczyć w tym temacie (najlepiej przy zapisach).
g) Wymagany jest program LOLRecorder - można go pobrać ze strony http://www.leaguereplays.com/download/ (akurat w momencie pisania tego nie działa :p).

System rozgrywki
Mamy dwie możliwości:
a) System punktowy - każdy gra z każdym, za wygraną jest jeden punkt, za przegraną zero. Po stoczeniu wszystkich możliwych pojedynków gracz z największą liczbą punktów wygrywa (ew. jest dogrywka, gdy kilku graczy ma ten sam wynik).
b) System drabinkowy - drogą losowania tworzymy pary, które będą grać przeciw sobie, zwycięzcy pojedynku przechodzą dalej i grają między sobą, przegrani odpadają. Wszystko trwa tak długo, aż pozostanie jedna osoba.

Proszę was o opinię, który system wydaje się wam lepszy. Osobiście jestem za pierwszą opcją, gdyż pozwala ona każdemu grać dłużej, niezależnie od przebiegu pozostałych spotkań.

Zasady rozgrywki:
a) Po zapisach ustalę dla wszystkich tzw. "widełki czasowe". Pozwoli to na swobodne rozegranie pojedynku w dogodnym dla was czasie.
b) Każdy z was musi mieć zainstalowany LOLReplay i nagrywać przebieg rozgrywki tym programem.
c) Po zakończonej rozgrywce wysyłacie mi link do replaya na PW.

Moim zdaniem random byłby dość niesprawiedliwy, gdyż jedna osoba może dostać postać, którą gra często, a druga może dostać kogoś, kto totalnie nie nadaje się do 1vs1. Możliwość wyboru championa sprawia, że każdy dostanie postać, z którą czuje się komfortowo, co powinno przełożyć się na bardziej interesującą rozgrywkę.

e) W grze można wykorzystywać dowolne taktyki z wyjątkiem oszustw/hacków/rozwalających grę bugów.



Zależy mi na waszej opinii - jeżeli macie coś do dodania lub chcielibyście coś zmienić, to piszcie.

Jak na razie to chyba tyle, wszelkie zmiany pojawią się w tym poście, poprzedzone bumpem (tak, aby każdy się zorientował, że coś się zmieniło).
polubienia 0 +1

www
RE: League of Legends - Turniej 1vs1 - Organizacja/Zapisy
żelbekon napisał(a):d) Przed rozegraniem każdego spotkania każdy z was wysyła mi na PW lub maila nazwę championa, którym zamierza grać i jest zobligowany do grania nim - wybór innego oznacza automatyczny walkover.

Jeżeli mi wytłumaczysz dlaczego to wezmę udział.
Może masz kolegów i chcesz im powiedzieć co nieco :)
polubienia 0 +1

RE: League of Legends - Turniej 1vs1 - Organizacja/Zapisy
Nick : MaksiuTG
Serwer : EUNE
polubienia 0 +1
RE: League of Legends - Turniej 1vs1 - Organizacja/Zapisy
Nick: Lajner
Serwer: EUNE
polubienia 0 +1
www
RE: League of Legends - Turniej 1vs1 - Organizacja/Zapisy
@TheRoguPL,
Chodzi mi o to, by nie było counter-picka na zasadzie "o, widzę, że wziął Veigara, to ja wezmę Ryze". Z tego, co kojarzę, to pick twojego przeciwnika jest dla ciebie widoczny (rzadko gram customy, więc mogę się mylić). Jeśli jednak da się zrobić inaczej, to usunę ten punkt - dla mnie też będzie wygodniej, bo nie będę musiał tego weryfikować :p

Notatka od Zenk, 28-12-2012 04:19:

Nie cytujemy całych postów.

polubienia 0 +1

www
RE: League of Legends - Turniej 1vs1 - Organizacja/Zapisy
żelbekon napisał(a):Chodzi mi o to, by nie było counter-picka na zasadzie "o, widzę, że wziął Veigara, to ja wezmę Ryze". Z tego, co kojarzę, to pick twojego przeciwnika jest dla ciebie widoczny (rzadko gram customy, więc mogę się mylić). Jeśli jednak da się zrobić inaczej, to usunę ten punkt - dla mnie też będzie wygodniej, bo nie będę musiał tego weryfikować :p
Ustawiasz blindpick i nie widać co pikuje enemy
polubienia 0 +1

RE: League of Legends - Turniej 1vs1 - Organizacja/Zapisy
@żelbekon,
Jeżeli ustawi się blind pick, a nie draft pick, to nie widać jakiego picka bierze przeciwnik, tylko wtedy mogą się trafić dwa takie same picki w jednej grze.

Notatka od Zenk, 28-12-2012 04:20:

Nie cytujemy całych postów.

polubienia 0 +1
www
RE: League of Legends - Turniej 1vs1 - Organizacja/Zapisy
@lajner,
Ok, wydawało mi się, że jest inaczej, tak więc wywalam tamten punkt w kosmos.

Notatka od Zenk, 31-12-2012 15:03:

To samo co powyżej.

polubienia 0 +1

www
RE: League of Legends - Turniej 1vs1 - Organizacja/Zapisy
Doczepię się do systemu - oba podane przez ciebie są beznadziejne. Kołowy (błędnie nazwany punktowym) sprawi, że turniej będzie trwał do 2017 roku (załóżmy, że mamy szesnastu graczy, każdy z nich musi zagrać piętnaście rund - bullshit). Z kolei system drabinkowy jest niesprawiedliwy.

Wyjścia w sumie mam dwa. Pierwszy to system pucharowy (najpierw grupy, potem drabinka), drugi to system swiss. Ja bym w sumie był za swissem, przez to, że jest bardziej sprawiedliwy niż drabinka, oraz wszystko krócej trwa niż przy kołowym (przy szesnastu graczach są to cztery gry). Swiss to pewien kompromis między drabinką a systemem kołowym, ponieważ ani nie gra każdy z każdym ani nie trwa zbyt długo. Jeśli zgłosi się jakaś duża ilość graczy, w sumie można by rozegrać finały drabinką.

Kolejna sprawa to rundy. Rozumiem, że granie powiedzmy czterech meczy best of 3 może być trochę męczące, ale można by to wziąć pod uwagę. Moim zdaniem dobrym pomysłem byłyby dwie gry - za każdą z nich punkt (oczywiście uznając, że gralibyśmy swissem).

Anyways:
Nick: Coestár (á to alt+0225)
Serwer: EUNE
polubienia 0 +1

www
RE: League of Legends - Turniej 1vs1 - Organizacja/Zapisy
Nick: GGreyKnightXD
Serwer: EUNE
polubienia 0 +1