Słaba jakość audio po renderze

Słaba jakość audio po renderze
Tak jak w temacie , najpierw nagrałem Gameplay frapsem - mój komentarz wyszedł tragicznie a więc zmieniłem na dxtory gdzie nagrywa do 2 scieżek osobno komentarz i osobno dzwiek z gry - wyszło ładnie dzwiek jest czysty taki jak i powinien być ale po wyrenderowaniu zarowno w corelu jak i camtasii ten dzwiek jest slaby...Co zrobic ? czy cos w opcjach audio przestawic ? W czym jest problem ?
polubienia 0 +1
RE: Słaba jakość audio po renderze
Nagrywaj oddzielnym programem. Najlepsze i najłatwiejsze rozwiązanie.
polubienia 0 +1

RE: Słaba jakość audio po renderze
Ale ja mam i czysty komentarz i dobry gameplay osobno , gdy go lacze to po renderze jest slaba jakosc ; / dziwne wczesniej caly czas bylo normalnie...

EDIT - Dziwne , po 4 renderze w corelu gdzie nic nie zmienialem jest ok : O
polubienia 0 +1
RE: Słaba jakość audio po renderze
Nagrywaj osobnymi programami dźwięk i ekran. Osobiście polecam ci aduacity. Darmowy program, nie wykorzystuje bardzo komputera, oraz masz wiele możliwości edycji. Co do edycji popróbuj sobie triali np. Sony Vegasa lub Adobe Premiere
polubienia 0 +1

RE: Słaba jakość audio po renderze
Sprawdz ustawienia Audio, najlepiej zeby to bylo AAC 44100, 128kbps albo 192kbps (mozesz sie pokusic o 320kbps)
polubienia 0 +1

www
RE: Słaba jakość audio po renderze
Szlag, nie zauważyliście, że on ma problem po wyrenderowaniu? Po nagraniu ma wszystko dobrze. Poza tym nagrywanie na 2 ścieżki jednym programem jest lepsze - mniej problemów z synchronizacją.

Mistrzu, a jakie masz ustawienia audio? Jak inne niż te, które podał Witcher, to spróbuj takich ustawień, jakie on proponuje. Sam używam AAC 44100 i 192kbps w Adobe Premiere Pro CS5.5.
polubienia 0 +1

www