Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Taki zestaw dobry?

Taki zestaw dobry?
Czesc, zlozylem komputer, czy wszystko jest ok ? Moze cos zmienic/Dodac ? Chcialbym aby
byl do gier

Procesor: http://www.ceneo.pl/25042560#pid=6128

Ram: http://www.ceneo.pl/12206274#pid=6128

Karta Graficzna:
http://www.ceneo.pl/27228817#pid=6128
Lub
http://www.ceneo.pl/26609274#pid=6128
Nwm ktora lepiej spisze sie w grach

Zasilacz: http://www.ceneo.pl/19559027#pid=6128

Obudowa: http://www.ceneo.pl/24918944#pid=6128

Nagrywarka: http://www.ceneo.pl/22553510#pid=6128

Plyta glowna: http://www.ceneo.pl/30277414#pid=6128

Dysk twardy: http://www.ceneo.pl/14612864#pid=6128
polubienia 0 +1
RE: Taki zestaw dobry?
Nie, nie, nie. Trzeba przerobić. Jaki masz budżet?
polubienia 0 +1

RE: Taki zestaw dobry?
Czemu trzeba przerobić ?? O.o
polubienia 0 +1
RE: Taki zestaw dobry?
ok. 3000 zl
polubienia 0 +1
RE: Taki zestaw dobry?
nagrywarka za 258zl... przetarłem oczy ze zdziwienia. Ona chyba jest do wypalania złotych płyt DVD. Nagrywarkę weź najtańszą jaka jest za 60zł albo w ogóle nie bierz.

http://www.morele.net/inventory/info/MT8TkT/ cena 2961,92
Lepszy proc, lepsza grafika, zasilacz modularny, płyta główna gorsza ale tą co ty wybrałeś to nawet nie wykorzystasz skoro wybrałeś proc nie do oc
polubienia 0 +1
RE: Taki zestaw dobry?
Przede wszystkim komputer ma być do jakich celów? Pakowania winrara? Grania w gry? Renderowania?Oglądania zdjęć koleżanek na facebooku?
To jest pierwsze pytanie dla każdej osoby pytającej się czy to dobry zestaw. Cel! Jeśli potrzebuje drogą nagrywarkę to może ogląda filmy na Blue-Ray? Więc budżet ok. 3000tyś bez monitora - który jak zakładam masz, zgadza się?
polubienia 0 +1

RE: Taki zestaw dobry?
polubienia 1 +1

RE: Taki zestaw dobry?
Jeśli chcesz Super komp to zmien procesor na intel 7 zwiększ ramy do 16 i dodaj jeszcze jeden dysk ale na pewno masz jakiś budżet więc zainwestuj tylko więcej w ramy i kup jakąś prostą obudowę do pc (za błędy przepraszam mam dysortografię) a i nagrywarka znajdziesz na pewno tańszą a tak samo dobrą
polubienia 0 +1
www
RE: Taki zestaw dobry?
Dysortografia przed niczym nie broni, łap za słownik i poprawiaj swoje błędy.

Co to za procesor Intel 7?
Jakie ramy? Metalowe?
polubienia 0 +1

RE: Taki zestaw dobry?
szaraXXD napisał(a):Jeśli chcesz Super komp to zmien procesor na intel 7 zwiększ ramy do 16 i dodaj jeszcze jeden dysk ale na pewno masz jakiś budżet więc zainwestuj tylko więcej w ramy i kup jakąś prostą obudowę do pc (za błędy przepraszam mam dysortografię) a i nagrywarka znajdziesz na pewno tańszą a tak samo dobrą

W zestawie znajduje się już I5 i 8 GB i 1 TB
Czy możesz uargumentować dlaczego namawiasz autora na wstawienie I7 i 16 GB ramu i dodatkowego dysku i jakie wyniesie z tego korzyści w grach ?
polubienia 0 +1

www