Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Co myślicie o tym pc?

Co myślicie o tym pc?
polubienia 0 +1
RE: Co myślicie o tym pc?
Procesor cudo. Miałbym wątpliwości co do grafiki. Jest przestarzała i może downgrade'ować resztę. Polecałbym ci gtx 950
polubienia 0 +1

RE: Co myślicie o tym pc?
Maja jeszcze za 2k z i7 4770 i gtx 550ti
polubienia 0 +1
RE: Co myślicie o tym pc?
Procek to żadne cudo. Każdy i5-4690K po OC go aktualnie pozamiata, więc za te pieniądze da się złożyć wydajniejszego kompa i to nowego ;) W dodatku to ogłoszenie wygląda mniej więcej tak:

Mam na sprzedaż samochód Mercedes S-klasa!
Cudowny silnik.
Skóra.
Kierownica z przyciskami.
Wszystkie światła świecą.
Spalanie bardzo dobre.

Bez sensu takie ogłoszenie, bo nie wiadomo kompletnie nic. Ktoś za tego kompa chce tyle, że nowego dziś złoży się wydajniejszego, więc chyba czeka na kompletnego idiotę :) Jeszcze opis, że "kombajn do gier" rozwala system. To tak jakby wystawić kombajn w obudowie od malucha i powiedzieć, że to cacko do żniw :D

Proszę, dla Ciebie złożyłem konkurenta, który pozamiata tego "kombajna". Mało tego, użyłem w nim dobrych części, a nie jakiś gównien, bo tam pewnie dyski siedzą najtańsze jakie są itd.

http://www.morele.net/inventory/info/rGYRxF/

Masz nówkę, z gwarancją na lata w porządnej obudowie, a nie jakieś stare gówno w małej klitce, gdzie ze środka zdjęcia nie dali, bo pewnie wstyd otwierać, jak w środku pewnie taśmy 80-tki :D

Nie uwzględniłem chłodzenia na procka, bo w tym czymś z aukcji też nie ma. Nie kupuj używanego szrotu, jak możesz mieć nowe i lepsze w tej samej cenie ;)
polubienia 0 +1

www
RE: Co myślicie o tym pc?
Tianse napisał(a):Procek to żadne cudo. Każdy i5-4690K po OC go aktualnie pozamiata, więc za te pieniądze da się złożyć wydajniejszego kompa i to nowego ;) W dodatku to ogłoszenie wygląda mniej więcej tak:

Mam na sprzedaż samochód Mercedes S-klasa!
Cudowny silnik.
Skóra.
Kierownica z przyciskami.
Wszystkie światła świecą.
Spalanie bardzo dobre.

Bez sensu takie ogłoszenie, bo nie wiadomo kompletnie nic. Ktoś za tego kompa chce tyle, że nowego dziś złoży się wydajniejszego, więc chyba czeka na kompletnego idiotę :) Jeszcze opis, że "kombajn do gier" rozwala system. To tak jakby wystawić kombajn w obudowie od malucha i powiedzieć, że to cacko do żniw :D

Proszę, dla Ciebie złożyłem konkurenta, który pozamiata tego "kombajna". Mało tego, użyłem w nim dobrych części, a nie jakiś gównien, bo tam pewnie dyski siedzą najtańsze jakie są itd.

http://www.morele.net/inventory/info/rGYRxF/

Masz nówkę, z gwarancją na lata w porządnej obudowie, a nie jakieś stare gówno w małej klitce, gdzie ze środka zdjęcia nie dali, bo pewnie wstyd otwierać, jak w środku pewnie taśmy 80-tki :D

Nie uwzględniłem chłodzenia na procka, bo w tym czymś z aukcji też nie ma. Nie kupuj używanego szrotu, jak możesz mieć nowe i lepsze w tej samej cenie ;)
k5

Zazwyczaj piszesz bardzo sensowne posty, ale teraz moim zdaniem napisales totalna glupote. Pc z olx kosztuje 1600zl, Ty zlozyles zestaw za 2700 i mowisz, ze jest w tej samej cenie. Do tego z tego co wiem to ta plyta nie nadaje sie do podkrecania, wiec po co dawac procesor z odblokowanym mnoznikiem skoro mozna dac np. i5 4460
polubienia 2 +1
RE: Co myślicie o tym pc?
Jak za 1600 zł to jest raczej ok.
Procesor mocny, ramu wystarczająco dużo na kawałek czasu jeszcze
Dyski oby nie jakieś wolne to też dadzą radę.
Zasilacz fortrona więc nie ma tragedii.
Grafika na obecne gry do detali średnio niskich w nowszych grach
Obudowa grzejnik i do tego nie widać wentylator z tyłu. Komputer miał raczej gorąco.
Płyta główna patrząc po tylni panelu jakaś bardzo tania i podstawowa.
Windows jest więc super.


Gdyby to miało jakąś gwarancję i było wiadomo, że sprzęt zdrowy, a nie naprawiany to można by się było zastanawiać.
Tytuł to bzdura bo to nie żaden kombajn do gier. To co najważniejsze do gier to w tym zestawie jest już podstarzałe i słabawe ale odpali każdą grę.
polubienia 0 +1

www
RE: Co myślicie o tym pc?
lobee2133 napisał(a):Pc z olx kosztuje 1600zl, Ty zlozyles zestaw za 2700 i mowisz, ze jest w tej samej cenie.

A się rypnąłem! Moja wina, nie wiem czemu zobaczyłem tam 2600zł. Mój błąd, sorki za wprowadzenie zamieszania i dzięki za zwrócenie uwagi, na przyszłość będę uważniejszy :)
polubienia 1 +1

www
RE: Co myślicie o tym pc?
Na tej płycie już raczej bym nie brał nic - socket 1155 jest lipny, jeśli coś się stanie z procem to jesteś w ciemnej DE, bo ceny rosną a sprzęt jest stary. Ja właśnie się przesiadłem na 1150 i dziękuję za to bogu :)
polubienia 0 +1