Pomoc i wiedza dużych YouTuberów
|
||||
Pomoc i wiedza dużych YouTuberów
Jeżeli mielibyście okazję porozmawiać z całą topką YT co chcielibyście się od nich dowiedzieć, jaką wiedzę mogli, by wam przekazać? Założenie jest takie, że mogą swoim doświadczeniem pomóc wam w dowolny sposób przy waszych kanałach, ale tylko przekazując rady i widzę – nie mogą was promować. Piszcie jakie macie problemy, pytania! |
||||
|
||||
RE: Pomoc i wiedza dużych YouTuberów
|
||||
|
||||
RE: Pomoc i wiedza dużych YouTuberów
Na to pytanie chyba każdy cierpliwy i wytrwaly w dążeniu do celu człowiek Ci odpowie, Nie potrzeba dużego YouTubera. Ja bym bardziej zapytał o marketing. Gdzie się reklamować, jaka jest dobra reklama, jak przyciągnąć i zaprosić większe grono odbiorców? Co z tego że jesteś wschodząca gwiazda, Twój content wymiata i jesteś świetnym prowadzącym, jak nikt tego nie zobaczy bo nikt Cię Nie zna... |
||||
|
||||
RE: Pomoc i wiedza dużych YouTuberów
|
||||
|
||||
RE: Pomoc i wiedza dużych YouTuberów
Cigar napisał(a):Jak współpracować z firmami i nie dać się wydymać. To jest to pytanie, na które bez doświadczenia ciężko jest poznać odpowiedź.Słuchać, czytać co ci dają i prowadzić dialog, zamiast myśleć "ehehe piniondze gdzie mam podpisać"? Ja to bym w tym wypadku zapytał jak możliwe jest w ogóle DAĆ się wydymać przy jakiejkolwiek współpracy. Trzeba być chyba analfabetą, który nie czyta umów i kompletnie nie zwraca uwagi na nic poza "piniondze mi dadzą ale super". Dorim napisał(a):Ja bym bardziej zapytał o marketing. Gdzie się reklamować, jaka jest dobra reklama, jak przyciągnąć i zaprosić większe grono odbiorców? Co z tego że jesteś wschodząca gwiazda, Twój content wymiata i jesteś świetnym prowadzącym, jak nikt tego nie zobaczy bo nikt Cię Nie zna...Robić swoje. Cierpliwie. Przede wszystkim dbać o to by jakość filmów nie malała, a rosła. Próbować współpracy z innymi, ale przede wszystkim - angażować społeczność. Swoją. Czy jest ich 10, 100, czy 1000. Grać z nimi, robić konkursy. Dawać na każdym kroku do zrozumienia, że dobrze, że są. I nie, nie przez pryzmat zwykłego PR-u, tylko dlatego, że naprawdę dobrze, że są. Bez nich kanału nie ma, z nimi - można zbudować coś wyjątkowego. Trzeba po prostu szczerze chcieć i ciężko na to pracować. Dorim napisał(a):Gdzie się reklamowaćKonkretniej? Fora zainteresowanych grami, grupy na Facebooku. Angażując społeczność, tak jak pisałem wyżej, pokazujecie im, że warto się waszym contentem dzielić. Oni się dobrze bawią, więc zaproszą do zabawy swoich znajomych itd. Warto współpracować z innymi twórcami, gdy ich już dobrze poznacie. Bo jeśli to tylko kwestia "wymieńmy się subami", to nic z tego nie będzie. Od zawsze i na zawsze się tego wystrzegam. Jeśli macie dobrych znajomych wśród twórców - bawcie się z nimi dobrze. Człowiek nigdy nie czuje się bardziej jak ryba w wodzie niż w gronie przyjaciół i dobrych znajomych. Dorim napisał(a):marketingFirmy same do ciebie przyjdą, ale z czasem, gdy będziesz miał wyniki. Ale jeśli chodzi o marketing rozwoju kanału. Nie traktuj tego jak MARKETING, tylko jako DOTARCIE DO WIĘKSZEJ ILOŚCI FAJNYCH OSÓB. Wtedy perspektywa się zmienia i zupełnie inaczej do tego podchodzisz. Serio. Zastanów się nad tym JAK DOTRZEĆ do większej ilości FAJNYCH OSÓB. Wtedy znając swój content i to w kogo celujesz, wpadniesz na pomysły. Czy to grając z innymi, czy organizując konkursy, czy grając z widzami, czy tworząc materiały niszowe, czy angażując się w dyskusje na forach tematycznych itd itd itd. |
||||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|