Dysk padł?

RE: Dysk padł?
Szkoda.Uznają na gwarancje? Oraz czym takie coś jest spowodowane? Dziękuje :)
polubienia 0 +1

RE: Dysk padł?
No to na pewno dysk :)
polubienia 0 +1
RE: Dysk padł?
Twój dysk to zaledwie 4tyś godzin, mój ma już ponad 20tyś, jesteśmy pewni że to dysk? Może zasilacz nawala albo pamięci RAM (kiedyś kości DDR 'koleżance' robił problem)?
Zrób Benchmark Scan HDTune, sprawdzimy czas dostępu i zapisu dysku (może tam też przeprowadzić error scan chociaż ten program nie jest zbytnio do tego stworzony, w mojej opinii)
ściągnij sobie program HDD Scan old version i przeskanuj
tak to wygląda: http://home.comcast.net/~kgbnumber1/hddscan1.jpg
- jeżeli faktycznie nie odpali ci się system z dysku twardego to zostaje coś w stylu MHDD lub Victoria żeby przeskanować dysk z jakiegoś nośnika np. USB/CD
polubienia 1 +1

RE: Dysk padł?
Po zakupie nowego dysku, system działa. Grafika dalej powoduje problemy.Niestety będzie trzeba ją oddać na gwarancje. :/
polubienia 0 +1