ZagrajmyW na LetsPlej.pl

Pełna wersja: Socialblade problem z funkcjami
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam otóż podpisałem umowę z socialblade 20 dni temu (a po maksymalnie 21 dniach od podpisania umowy ma się funkcje partnerskie)

więc napisałem do nich i oni wysłali mi 2 umowę, nie wiem do końca o co chodzi czy mam ją podpisywać czy coś
proszę o wypowiedzi pozdrawiam
Serio? Takie pytania? To chyba oczywiste że musisz ich poinformować o tym że 20 dni temu podpisałeś umowę.
lanceq napisał(a):Serio? Takie pytania? To chyba oczywiste że musisz ich poinformować o tym że 20 dni temu podpisałeś umowę.


szkoda ze infomowałem ich o tym.... 4 razy
Co Ci odpisali jak ich o tym poinformowałeś?
"Zapytaj się na forum letsplej.pl. Oni tam wszystko wiedzą." - to pewno napisali...
lanceq napisał(a):Co Ci odpisali jak ich o tym poinformowałeś?


cały czas to samo

Hi mygameplaypl, we are escalating your ticket to our second level of support. Please be aware we are currently in limited staff mode until the end of the year. You may experience extended delays of over a week. Thank you for your patience.
Napisali Ci że czas na odpowiedź może się przedłużyć. Po co podpisujesz umowę z zagraniczną siecią nie znając angielskiego?

Piszą coś do Ciebie a Ty bezmyślnie tworzysz temat na forum zamiast przetłumaczyć to w głupim translatorze, boże daj siłę...
lanceq napisał(a):Napisali Ci że czas na odpowiedź może się przedłużyć. Po co podpisujesz umowę z zagraniczną siecią nie znając angielskiego?

Piszą coś do Ciebie a Ty bezmyślnie tworzysz temat na forum zamiast przetłumaczyć to w głupim translatorze, boże daj siłę...


znam angielski i wiem co piszą ale sam chciałeś widziec co piszą wiec ci zkopiowałem

czytanie z zrozumieniem
Gdybyś znał angielski nie tworzył byś tego tematu, koniec dyskusji z mojej strony.