Socialblade problem z funkcjami
|
||||
Socialblade problem z funkcjami
więc napisałem do nich i oni wysłali mi 2 umowę, nie wiem do końca o co chodzi czy mam ją podpisywać czy coś proszę o wypowiedzi pozdrawiam |
||||
|
||||
RE: Socialblade problem z funkcjami
|
||||
|
||||
RE: Socialblade problem z funkcjami
lanceq napisał(a):Serio? Takie pytania? To chyba oczywiste że musisz ich poinformować o tym że 20 dni temu podpisałeś umowę. szkoda ze infomowałem ich o tym.... 4 razy |
||||
|
||||
RE: Socialblade problem z funkcjami
|
||||
|
||||
RE: Socialblade problem z funkcjami
|
||||
|
||||
RE: Socialblade problem z funkcjami
lanceq napisał(a):Co Ci odpisali jak ich o tym poinformowałeś? cały czas to samo Hi mygameplaypl, we are escalating your ticket to our second level of support. Please be aware we are currently in limited staff mode until the end of the year. You may experience extended delays of over a week. Thank you for your patience. |
||||
|
||||
RE: Socialblade problem z funkcjami
Piszą coś do Ciebie a Ty bezmyślnie tworzysz temat na forum zamiast przetłumaczyć to w głupim translatorze, boże daj siłę... |
||||
|
||||
RE: Socialblade problem z funkcjami
lanceq napisał(a):Napisali Ci że czas na odpowiedź może się przedłużyć. Po co podpisujesz umowę z zagraniczną siecią nie znając angielskiego? znam angielski i wiem co piszą ale sam chciałeś widziec co piszą wiec ci zkopiowałem czytanie z zrozumieniem |
||||
|
||||
RE: Socialblade problem z funkcjami
|
||||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|